Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gør E-conomic lækrere (flere grafer, flere information, visuelt)

0
Jeg arbejder ihærdigt i E-cononmic, da jeg er overbevist om at det er bedst for mig og alle mine kunder.

Typisk når jeg får nye kunder bruger de Dinero, Billy eller andre lignenede systemer. Jeg får dem som regel over til E-conomic, da jeg forklarer dem at det er meget mere effektivt og et bedre system, efter min optik.

Kunderne der skifter fra fx Billy og Dinero, siger - uden undtagelse - at de forrige programmer var mere informerende og bedre. Da jeg spørger hvorfor, siger de at der er flere informationer på forsiden. Og jeg er faktisk enig. Hvis ikke du kan finde ud af at læse et regnskab, er E-conomic ikke informativt.

Det ville være en nem løsning med visuelle grafer over udgifter/indtægter på forsiden. Dette kunne nemt gøres ud fra nøgletal. Det er bare et forslag som jeg synes ville gøre det nemmere at sælge e-conomic.
i Forslag » Andet af (300 points)

1 Svar

Hej Lavus,

Tak for din fine besked. Det gør os lykkelige at du vælger at anbefale vores produkt til dine kunder, og sågar mener at vi er har et effektiv og bedre system.

Vi vil selvfølgelig fortsætte med at være jeres foretrukne program. 

Jeg kan se en værdi i at gøre Hjem-siden "smartere", og kunne give et hurtigt overblik. Det er ikke en helt nem løsning at implementere sådanne nogle ændringer til programmet. Der skal en masse overvejelser til hvordan det skal løses bedst, således man ikke ender med programmere halve løsninger. Hvis vi skal kigge mod en løsning, så vil det altid give mening at få det gjort rigtigt fra begyndelsen. Det sagt, så mener vi at programmet i alt helhed er informativt, ment på den måde, at du kan trække diverse rapporter, og trække de ønskede statistikker man typisk måtte få brug for.

Jeg vil meget gerne høre mere omkring, hvilke tanker har du, og dine kunder har gjort dig. Hvad er det for nogle behov som du ønsker at skal kunne afdække i Hjem-fanen?

Hvis vi skal begynde at bevæge os i den retning, så skal jeres feedback være med til at forme hvordan ændringen skal ske.

Et hurtigt tip, hvis du måske ikke kender funktionen i forvejen, så kan der trækkes flere grafer/information i Salg: Se hvordan du gør her.


Forslag af 🔒 (12.1k points)