Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Skjul/Vis Tilbud/Ordre kladder til senere brug uden støj

0
Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en funktion til Tilbud/Ordre siderne, som den der findes under fanen "Kunder", hvor det er muligt "skjule" kunder som er spærret, ved at vælge kategorien åben.

FX. Have en mulighed for at markere de tilbud man ønsker at skjule, og så have muligheden i rullefeltet "Andre muligheder" som hedder "Skjul".

Så ligesom man har under Kunder fanen, have mulighed for at vælge imellem åbne/skjulte/alle.

Håber det giver mening - Men denne funktion kunne være super rar at have for os, da vi har mange tilbud, som blot står som kladde, da vi aldrig har fået svar fra kunden, men nem at slå op hvis de nu ringer og siger: "Jeg fik engang et tilbud..."

Med venlig hilsen

Mathias Kjellberg

Viggo Bendz A/S
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Viggo

Det du skal gøre med de tilbud som kunderne ikke vender tilbage på men som du gerne vil gemme, er at sørge for at de er sendt eller markeret som sendt. Altså at der står en dato i kolonnen Sendt. Så er tilbuddet nemlig gemt i Arkivet, og derfor kan du roligt du slette tilbuddet fra oversigten.

Hvis kunderne så senere henvender sig og siger "jeg fik engang et tilbud..." så kan du finde dem frem i Arkivet - søg blot på kundenummer og typen Tilbud.

Hvis tilbuddet så skal genskabes kan du lave en kopi fra Arkivet.

På den måde sikre du dig at det kun er aktuelle tilbud der vises i oversigten og samtidig har du styr på historikken.
Forslag af 🔒 (55.9k points)