Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox

+1
Hej,

En af mine kunder får mange fakturer, og alle(næsten) skal på et projektnummer.

Det kunne være rart at jeg ikke skal sætte markering i "projekt" ved hver ny postering.. at det bliver husket fra forrige postering.

Ligesom det er ovre i kassekladden.

Jeg ved godt man kan bruge tapulator og bruge mellemrumstasten, men når nu alle andre oplysninger er læst rigtig ind, er det jo noget nemmere kun at skulle projektnummer og omk.nr. , og ikke skal igennem alle felterne..

Mange hilsner

Kirsten
i Forslag » Bogføring af (1.1k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Kirsten

Du giver ikke sådan lige op hva?  winkDu skrev samme forslag for en måned siden, hvor jeg afviste det fordi det forholdsvis nemt kan klare med et enkelt tryk på musen, men jeg vil belønne din ihærdighed.

Jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden og så ser vi hvad andre brugere giver af feedback, så vender jeg tilbage når jeg har vejet stemningen.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Nej, Tabita...

Nu har jeg jo også arbejdet med det en måneds tid, så jeg kan derfor bedre se, hvad der giver mening, i det daglige arbejde/indtastning

Jeg takker for at det kommer i ønskebrønden.

Mange hilsner

Kirsten
Hej Kirsten,

På trods af din ihærdighed, så har vi valgt at ikke gå med denne tilføjelse for nu.

Vi får mange gode forslag ind, og for nu handler det om at prioritere de forbedringer flest mulige ønsker.

Jeg sikrer mig dog at dit forslag ikke bliver helt glemt. Så når vi kigger mod de generelle forbedringer i Inbox, så kan dette forslag blive trukket op af hatten igen.

Rigtig god dag.
..det er der jo så ikke noget at gøre ved, men ærgeligt ...