Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oversigt over åbne ordrer med korrekt beløb (efter dellevering)

+2
Der var i sin tid fremstillet dette ønske:

https://forum.e-conomic.dk/22882/forkert-afspejling-af-ordrebeholdning

For os er det stadig yderst relevant, og håber forslaget nu kan opnå stemmer nok til at komme med på forbedringslisten.

Kort fortalt:

Når man har lavet en dellevering og fakturering på en ordre, forbliver beløbet på ordreoversigten ordrens oprindelige samlede beløb.

Dette ønskes reduceret (Faktureret beløb fratrækkes den oprindelige ordreværdi), således der er nemt overblik over ordreværdien for "åbne" ordrer.

Venlig hilsen Henrik Gudiksen www.bakkamera.dk
i Forslag » Salg af (1.2k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Henrik

Du er godt nok grundig når du finder et 4 år gammelt indlæg blandt de tusinder af henvendelser vi får :) Jeg mindes faktisk ikke at vi har hørt dette ønske siden det var oppe at vende i 2017.

Men lad os give det et skud, jeg lægger forslaget i Ønskebrønden og så vender jeg tilbage til dig når jeg ser hvordan andre brugere reagerer på dit forslag.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej igen.

Efter en gennemgang af forslagene i Ønskebrønden er vi blevet enige om ikke at gå videre med dette forslag. Det betyder ikke at ideen er dårlig eller at vi aldrig kommer til at lave det, blot at det ikke er noget vi vil have fokus på nu. Som du kan se får vi virkelig mange gode ideer forelagt her på Forum og vi gøre vores yderste for at udvælge de ideer som dækker fleste brugeres behov og ønsker.

Input er meget værdsat så du må endelig skrive igen en anden gang du får en lys ide til noget som vil skabe mere værdi i dit daglige arbejde i e-conomic.
Forslag af 🔒 (55.9k points)