Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vis bogføring (konti og beløb) af et bilag fra kassekladden inden faktisk bogføring

+7
Kære Ønskebrønd

Jeg savner at kunne se den fulde effekt (konti og beløb) af et bogføringsbilag fra Kassekladden - altså et bilag ,man ønsker at bogføre og ønsker at se hvilke konti og med hvilke beløb man ender med at påvirke.

Synes især det er rart, når man har med moms med omvendt betalingspligt at gøre, Eu moms, udenlandsk moms, periodisering og anlæg.

Altså præcis sammen funktion som: Regnskab - under Søgning og lister: Posteringer (find bilag) - hvor det fulde overblik opnås for et bogført bilag.

Funktionen skulle ligge i Kassekladde, evt. marker det bilags nr man ønsker at se og så tryk "Se bilag bogføring i kladde" (den nye knap).

Tak på forhånd.

mvh

Liselotte
i Forslag » Bogføring af (210 points)
opdateret af 🔒
Tak :-)

Håber forslaget bliver stemt ind. Tror/håber det er relativt nemt at udvikle.

Det vil være en super funktion.

F.eks. kunne man udvide "Posteringer (Find bilag)" med et flueben "Medtag kladdeposteringer" ligesom på mange andre rapporter.

Jeg sidder og navigerer rundt blandt en del forskellige konti for at sikre mig at mine flerbenede udenlands-kladdeposteringer er ok. Det tager tid og man har ikke et enkelt sted med samlet overblik over et bilags posteringer.

1 Svar

Hej Liselotte

Tak for dit input. Jeg kan godt se hvorfor du ønsker denne funktion, jeg mindes dog ikke at have hørt ønsket før, men jeg lægger dit forslag i Ønskebrønden og vender tilbage når jeg har fået en ide om hvad andre brugere synes om din ide :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)