Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Redigere kolonner i kundekartotek, overblik over fakturaer mv.

+1
Jeg ønsker at kunne indsætte flere kolonner, eller evt. fjerne nogle kolonner så vi kan se de ting i overblikket som er relevant for os, istedet for at skulle ind på hver eneste kunde. Sådan noget som E-mail på kunden er ret relevant at kunne se i overblikket, men kan ikke tilføjes. Den fleksibilitet eksisterer ikke i nuværende setup af E-conomic. Dette både i 'kunder' overblik, 'faktura' overblik og alle andre mulige steder. Systemet er meget låst.
i Forslag » Kunder af (130 points)

1 Svar

Hej Kaspers

Tak for input. Vi hører dette ønske fra tid til anden, det vil dog kræve en meget stor ændring af hele programmeringen i brugerfladen, hvis kolonneoverskrifterne skal kunne tilpasses på brugerniveau. Så det er i bedste fald et projekt der ligger nogle år ude i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Tak for svar. Jeg vil dog ikke ændre kolonneoverskrifter. Jeg vil "bare" tilføje kolonner for data som allerede står når man går ind under hver kunde. Dette så man har den data i kundeoverblikket istedet for at man er nødt til gå ned på hver enkelt af 1000 kunder for at få den data.

Kasper
Jeg kan godt se at min formulering kunne indikere at jeg ikke havde forstået dit ønske, det må du undskylde.

Det er lige præcis muligheden for brugertilpassede kolonnevisning der er en udfordring og meget ressourcekrævende at ændre og derfor vil være en projekt der ligger langt ude i fremtiden, hvis det bliver noget vi kommer til at lave.

Hvad er det for nogle data du savner i overblikket? Hvis jeg har lidt mere info om dit behov kan jeg måske komme med et alternativt forslag.
Det kunne generelt være godt at gøre det fleksibelt da al det data ligger der:

På kunder: CVR nummer, E-mail, betalingsbetingelser.

På faktura: Rabat % og Rabat DKK med ud i overblikket. Lige nu skal jeg ind på hver faktura for at se om der er givet rabat.

Mvh

Kasper
Det du kunne gøre ang. fakturaerne er at bruge funktionen "Udvid linjer" som du finder i Andre muligheder, så får du en visning hvor du kan se fx. rabatten.

Og så må vi se hvad fremtiden bringer ang. brugertilpasset kolonnevalg.