Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændring af posteringer fra kassekladde til kassekladde

+1
Det kunne være rart, hvis man kunne flytte posteringer i fx. daglig-kladde til anden kassekladde - uden at skulle slette posteringerne og oprette på ny. Det kunne være et punkt under "andre muligheder" måske.

Mvh Dorte
i Forslag » Bogføring af (130 points)
Go ide

2 Svar

Hej Dorte

Det eneste der er forskel på om posterne bogføres fra den ene eller den anden kassekladde er bilagsnummeret. Jeg vil meget gerne høre mere om dit workflow for at forstå gevinsten ved at kunne flytte poster fra en kassekladde til en anden, så lad mig endelig høre fra dig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Alle mine kreditorfakturaer har en bilagsserie - og det letter arbejdet for mig selv og min revisor, at de bliver bogført i separat bilagsserie. Jeg kører med flere bilagsserier, som gør det mere overskueligt.

Nu bliver jeg nødt til at slette poster i "Daglig", så de kommer retur i indboksen, før jeg kan ændre kassekladde - og så bogføre dem igen.

Tænker bare, at det burde være let at tilføje under "Andre muligheder", så jeg slap for denne omvej.
Forslag af (190 points)
hej Igen

Dit svar havde desværre forputtet sig i mængden af henvendelser.

Det vil sige at det du ønsker dig er at flytte posterne til en anden kassekladde så de får det nummer der er i den nummerserie der tilhører den nye kassekladde.. dvs. de ikke blot skal flyttes men også gives nyt nummer?

Jeg synes at den måde du gør det på med at slette dem så de kommer retur til inbox og du der vælger en ny kassekladde lyder som en virkelig god løsning til din udfordring.

Kører du Smart Inbox? i så fald kan du sætte dine indstillinger i inbox op til at tildele bilagene en bestemt kassekladde alt efter om dokumentet identificeres som Finansbilag eller Leverandørfaktura, det kan måske være en hjælp så de rammer den korrekte kladde fra start :)