Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedringer i tilbudshjørnet

+2
Hejsa

Jeg har måske lavet 750 tilbud på 2 år og ville ønske mig funktionen når jeg står med oversigtsbillede af alle tilbud, hvor man nu først trykker rediger

på et bestemt tilbud for så at komme ind og trykke vis tilbud. Der mener jeg at en genvej ude på forsiden mangler f.eks en lup imellem tilbuds nr og dato

så man bare kan trykke der for at se oprettet tilbud. Næste ønske er at når man er inde i et tilbud og har vedhæftet en pdf og kommer i tanke om en fil mere man kan vedhæfte så skal man slette det hele for at ligge ind igen, der burde man kunne holde en hånd over hver enkel fil og slette den og samtidig ha mulighed for at tilføje flere filer, til sidst skal det være muligt både at vedhæfte pdf og jpg format da mange filer idag er jpg f.eks billeder med mere.

Til sidst kunne man ønske mulighed for at sætte % rabat for alle varer på en gang i stedet for at åbne hver vare og lave rabat
i Forslag » Salg af (140 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Ole

Tak for dit input. Det lyder til at du er en meget flittig sælger med alle de tilbud du laver :)

Rigtig fin ide med at lup som genvej. Vi modtager virkelig mange forslag men jeg vil gerne lægge dit forslag i Ønskebrønden og så kan vi se hvad andre brugere siger til den ide :)

Forslaget om at kunne vedhæfte flere filer uden først at fjerne de øvrige billeder har vi liggende i ønskebrønden og du kan stemme her og det samme gælder det med at vedhæfte forskellige fil typer, det finder du her.

Dit ønske om at sætte rabat på alle varer har vi allerede løst på baggrund af brugerønsker - du markerer dine tilbudslinjer og gå til knappen Andre muligheder - Opdater rabat - udfyld ønsket rabat og så kommer den på de valgte tilbudslinjer. Samme funktion finder du i Ordre og Faktura.

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Ole,

Selvom at vi kunne lide dit forslag, så blev det desvære ikke i denne omgang at vi gik videre med det.

Først og fremmest, fordi man egentlig - til dels - allerede har løsningen. Du kan nemlig få lov til at udvide dine tilbudslinjer, og se hvad de enkelte tilbud er bestående af, og findes det meste information, som vi tænker er relevant, på linjeniveau. Hvis du er uenig, så må du meget gerne give mig indsigt i hvad du ønsker helt konkret at se i dine tilbud, som du ikke kan fra igangværende.

De andre to forslag er der vist styr på. Ift. tilføjelse af bilag, så arbejder vi på at lave løsningen. Hvor rabat genvejen er allerede implimenteret.

Jeg ønsker dig en god dag.

Forslag af 🔒 (12.1k points)