Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smartbank light

0
Jeg bogfører med indlæsning af CSV fil - har til for nyligt haft extern hjælp til dette.
Jeg blev opmærksom på at jeg betalte for smartbank - som jeg jo ikke bruger.

En  kontakt til bogholderriet og det var løst.

Så i dag opdagede jeg at auto funktionen i " overfør posteringer til kassekladde " var væk ?

Ringede til support,  og jeg lærte at denne funktion var en del af smartbank ?

Det må kunne laves så man kan have auto funktionen uden smartbank - det virker lidt bondefangeri at man skal betale for smartbank for at have en autofunktion i bogføring.

Mvh  Bo
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Bo.

Det er bestemt ikke vores hensigt at bondefange nogen smiley

Funktionen med Autoforslag har altid været en del af SmartBank også da dette modul hed AutoBank.

Vi overvejer en generelt ændring af vores prisstrategi så måske er der noget i den sammenhæng der bliver ændret, det kan jeg ikke svare på i øjeblikket.

Hvad er grunden til at du ikke har sat din bank op til automatisk integration via Aiia? Så du  på den måde kan få fuld valuta for pengene ved at spare tiden på manuel import samtidig med at du kan benytte Autoforslag funktionen.

Hvis du af en eller anden grund vurderer at automatisk integration til banken ikke er noget for dig, må du lave en afvejning af den tid du sparer ved Autoforslag mod det som det koster at have funktionen.. Hvis du fx sparer en halv time om måneden, er det sikkert stadig en god forretning for dig at benytte modulet.wink

Forslag af 🔒 (55.9k points)