Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldobalance for Euro konto i EUR og ikke i DKK

0
Hej

Når jeg sidder og tjekker kontering af vores Eurokonto og vil se om kontoen stemmer overens med kontoudtog, kommer saldobalancen op i DKK.. Dette gør det lidt svært at se om det stemmer, hvis man ikke selv skal ud i at omregne.. Ville det være muligt, evt. blot selv at kunne vælge valuta, ligesom man kan når man trækker et kontokort?

Hilsen Pernille

De bedste hilsener Pernille
i Forslag » Andet af (280 points)

2 Svar

Hej Pernille

Så du ønsker at trække en saldobalance hvor nogle konti er i DKK og andre vises i anden valuta?

Jeg ser nogle udfordringer ved denne løsning, fx. hvordan sammentællingerne skal fungere.

Du siger du skal bruge det til at tjekke kontering på jeres Eurokonto? hvad er grunden til at du tjekker dette via Saldobalancen i stedet for kontokortet som kan trækkes i Euro?
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej

Jeg tjekker kun 1 konto af gangen, og skal ikke bruge en sammentælling, blot hvad EURO kontoen, ifølge Economic, står på, den ønskede dato (som regel sidste dato i måneden). Så ønsket er kun, at man for den ene valgte konto selv kan bestemme valutaen.

På den måde tjekker jeg om der er noget der er konteret med forkert fortegn eller lignende, eller om det stemmer med den saldo der også står på kontoudtoget. Jeg prøvede at gøre dette via kontokortet, men syntes umiddelbart ikke at jeg fik det korrekte tal.

Hilsen Pernille

De bedste hilsener Pernille
Forslag af (280 points)
hej igen Pernille

Når du ikke benytter Saldobalancen som en saldobalance så synes jeg det vil være ærgerligt at ændre noget i den for det er en af de rapporter som allerflest af vores kunder benytter.

Så vil det nok være bedre at vi finder en måde hvorpå du kan tjekke de korrekte tal via fx. Kontokort som kan trækkes ud i EUR og hvis du ikke synes at de tal der fremkommer på den rapport stemmer så tag endelig fat i supporten via telefon eller chat så vi kan finde ud af hvorfor den rapporter ikke viser det tal du forventer :)

mvh Tabita