Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

0
Hejsa

vi har fået sat smart inbox op og det er bare smart, men når min chef skal godkende fakt. er selve fakt. meget lille.

og han synes det er meget irreterende at køre musen hen over, han vil gerne at selv konteringen kunne blive mindre. og selve fakt. større. et meget stort ønske hvis jeg skal få ham til at blive ved med at synes det er en god ide :-)

han vil også gerne kunne sende den videre til godkendelse ved en anden.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hejsa.

Dejligt at høre at du synes Smart Inbox lever op til sit navn som et smart modul! Jeg er selv stor fan! wink


Hvordan godkender din chef bilagene? Inde fra inbox eller via mailen?

Når du siger at han vil sende til godkendelse hos en anden er det så som 2. godkender eller fordi det ikke er ham der skal godkende men en anden person?

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hejsa

Tak for svar.

Han godkender via smart inbox - jeg tror ikke han får noget på mail?

Det er en anden person end ham der skal godkende den, men kan skal også selv se den, blot ikke godkende.

Godkendelse fungerer på den måde at alle bilag bliver sendt automatisk til godkendelse hos alle de personer der er oprettet som godkendere.

Så din chef bør få en mail.

Og han vil ikke have behov for at sende den til godkendelse hos den anden godkender da vedkommende allerede har fået en notifikation om at der er et bilag til godkendelse.

På nuværende tidspunkt kan man ikke manuelt tildele hvilken godkender, der skal godkende hvilke bilag, det vil sandsynligvis blive muligt i fremtiden. Vi har et meget populært forslag liggende ang. dette i ønskebrønden - giv det gerne din stemme her

Ang. visningen og størrelsen, så bliver det svært at gøre det større selvom vi tager noget af bredde fra felterne til venstre, da vi ikke kan gøre dokumentet højere og det ikke vil være en populært løsning at dokumentet bliver så bredt at man skal scrolle for at få bunden med.

Hvis det er for småt for din chef, kan han evt. bruge pop up funktionen, så dokumentet åbnes i nyt vindue i fuld størrelse.