Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse af udvalgte bilag i SMART Inbox

0
Hej

Det kunne være rigtig fedt, hvis man kunne vælge at sende udvalgte bilag til godkendelse i SMART Inbox. I dag er det enten eller, men jeg har flere kunder, der sender bilag direkte til e-conomic, men de elektroniske kommer direkte i e-conomic, så dem ser de ikke.

Det er ikke hensigtsmæssigt at de skal godkende en del af bilagene to gange (dem de selv har sendt til e-conomic) omvendt er det heller ikke optimalt at jeg manuelt skal sende de elektroniske bilag til min kunde for godkendelse.

Håber I vil kigge på en løsning, hvor man kan markere et bilag og sende det til godkendelse.

På forhånd tak!

Vh Kenneth
i Forslag » Bilagshåndtering af (290 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

hej Kenneth

Det er korrekt at det er enten eller med Godkendelse i Smart Inbox. Hvis man anvender Godkendelse skal alle bilag godkendes.

Hvordan har du sat dine godkendere op? For det fungerer på den måde at når et bilag sendes fra en mail som er tilknyttet en godkender så er det automatisk godkendt. Dvs. at de bilag der kommer fra person som kan godkende, ikke skal godkendes flere gange.

Samtidig så vil e-fakturaer der automatisk kommer ind i inboxen også automatisk blive sendt videre til godkendelse, så du får ikke brug for at sende noget manuelt til godkendelse. Hvis man udover mailen om at der er et dokument til godkendelse også ønsker at få en mail om at der er kommet en e-faktura ind i Smart Inbox så kan dette slås til i Indstillinger - Kommunikation.

Det er et klart det største ønske til videre udvikling af Godkendelsesfunktionen at man manuelt kan tildel hvilke bilag der skal til hvilken godkender. Det forslag ligger allerede i vores ønskebrønd og du kan stemme på det her.

Forslag af 🔒 (55.9k points)