Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




et par irritationsmomenter i indbakken

+1
Jeg kunne godt tænke mig, at den lille boks som kommer frem nederst i højre hjørne var et andet sted, for den er længe om at forsvinde og jeg kan som regel ikke se næste bilags totalbeløb for den. Ofte er jeg nødt til at klikke den væk.

Så er der bogføringen i opret ny postering i indbakken - her hopper curseren helt op til bilag fra mobilapp når jeg er færdig med et bilag og skal videre til næste. Så skal jeg enten flytte curser med musen eller bruge tab-tasten mange gange for at komme ned til dato som jeg som regel skal starte med. Kan det ikke gøres bedre?

Mange hilsner og tak for et supergodt program!

Anna Olsson

Amos Bogføring
i Forslag » Salg af (180 points)
Ja tak!

1 Svar

hej Anna

Tak for roserne, det er dejligt at du er glad for at bruge e-conomic.

Ang. de lidt for store pop up beskeder i inbox så har vi fået  meget feedback ang. dette og der arbejdes på en bedre løsning :) Den vil du forhåbentlig snart kunne se i inbox.

Jeg kan også godt se din pointe med at curseren starter ved dokumentets navn og der er flere tabs ned til første felt, det er dog ikke noget vi har hørt feedback om fra andre, så jeg tænker ikke det generelt er et stort behov. Jeg vil dog gerne høre i hvilket felt du tænker det giver mening at curseren starter i og så kan vi jo lige se hvad der kommer af respons fra andre brugere på dette.

Min erfaring er nemlig at når man laver noget om, så er der pludselig en masse brugere der fortæller at de benytter den funktion vi nu har ændret ;)
Forslag af 🔒 (55.9k points)