Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskrifter ligesom kassekladder?

0
Jeg er i gang med at beregne tal for min ansøgninger om kompensation for faste omkostninger. Hvis den periode jeg arbejder med er allerede bogført, er der en enkelt måde at bestille en rapportudskrift, der viser samtlige betalinger for perioden i kronologisk rækkefølge, hvor man kun får én linie pr. transaktion (altså, en liste over udgifter/indtægter, uden de mange fordelinger og modposteringer) - således at listen fremstår nogenlunde som en ubogført kassekladde hvor der er kun én posteringslinie pr. bilag? Det vil gøre opgaven med sortering af de udgifter meget mere overskuelig?

tak/Adrian
i Spørgsmål » Rapportering af (2.3k points)

1 Svar

hej Adrian

Hvis du ønsker et overblik over dine faste omkostninger er det nemmeste at trække en saldobalance for den givne periode, så får du et godt samlet overblik.

Hvis du gerne vil se det ned på posteringsniveau kan du enten trække kontokortet ud enten via Rapporter - Kontokort eller ved at klikke på ikonet Kontokort i Kontoplanen i menuen Regnskab - Søgning og lister.

Sidste mulighed for at se de enkelte posteringer er at trække listen under Regnskab - Søgning og lister - Posteringer (find bilag).
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)