Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Microsoft Power BI Connector

0
Kan E-conomic lave en connector til Microsoft Power BI, så det er let (for ikke programmører) at hente data fra E-conomic og over i Power BI, så der kan laves rapporter, grafer etc. heri?

Jeg er stærk i dataanalyse og visualisering og vil gerne lave rapporter i PowerBI, der kan give det indblik vi står og efterspørger hver måned, så jeg kan selv lave rapporter osv, men jeg er ikke programmør og ved ikke hvordan man skal programmere bindeleddet i mellem.
PowerBI har den fordel, at jeg kan lave de rapporter der er behov for, samt jeg kan hente data ind fra andre kilder for at få total overblik.

https://docs.microsoft.com/en-us/power-bi/connect-data/desktop-data-sources
i Forslag » Rapportering af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag

Jeg er heller ikke den store programmør, men jeg ved vi har et åbent API, hvor det er muligt at hente rigtig mange ting ud. Hvis du har helt præcise ting du gerne vil hente ud, så kan du i samarbejde med en programmør eller anden kyndig på området skrive til API@e-conomic.com, så kan de svare på, hvad der er muligt og hvad der ikke er muligt. 

Det er dog ikke en integration vi kommer til at bygge for jer. Den skal du/I selv stå for, men vi tilbyder det meste data via vores API, så der burde helt sikkert være muligheder for at gøre noget, men hvis du kan gå sammen med en, der kan lave integrationen, så tag fat i vores API support. 

Rigtig god aften smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)