Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Periodisering - TAB rækkefølge

0
Hej

Måske en lille ting, men stadig et irrirtationsmoment.

Når man opretter en postering eller redigerer en postering som er kommet ind og skal vælge at periodisere den, så klikker man på øvrigt og skal så vælge kontoen for periodisering. Når det er gjort og man trykker på TAB, så i stedet for at komme over til start datoen, så kommer man ned i linien hvor man kan vælge Annuler, Gem og Gem og Ny. Hvorfor har man valgt den rækkefølge? Det kræver at man bruger Tabulator flere gange og besværliggør processen.
Kunne man tænkes, at dette kunne ændres så det giver et bedre flow ?

Mvh Anette
i Forslag » Periodisering og anlæg af (230 points)
status opdateret af 🔒
Tak, dette har været en irriterende langvarig- og tydeligvis overset programmørfejl.

Useability (brugervenlighed), handler også om stringent brug af en ensartet navigation, i hele programmets funktionalitetsflade.

Hvor fx en simpel navigation, alene via tastatur foretrækkes, i modsætning til her, hvor funktionen kun kan gennemføres, ved blandet brug af tastatur og mus.

3 Svar

hej Anette

Tak for dit input, jeg kan godt se din pointe, det er en uhensigtsmæssig tab-rækkefølge.

Jeg lægger dit forslag i bunken af forbedringer :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Det lyder godt nok dejligt.

Tak.

Mvh Anette
Forslag af (230 points)

Hej igen.

Vi har kigget på udfordringen og i modsætning til hvordan det lige ser ud, er det ikke så nemt at rette, så det vil ikke blive ændret på nuværende tidspunkt.

Jeg kan godt forstå det er træls at tabbe mange gange igennem kladden, så i stedet kan du evt. tabbe baglæns 2 gange.

  

Vi arbejder løbende på at lave forbedringer til programmet, du kan følge med i de seneste opdateringer via HJEM i e-conomic:

Forslag af 🔒 (55.9k points)
opdateret af 🔒