Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Stregekoder/scanner

0
Når vi normalt sælger noget, så foregår det ved almindelig debitor fakturering, da det som oftes er lidt større beløb. Nu er vi kommet i en situation, hvor der vil bliver solgt vare til mindre beløb som f.eks. plakater, bøger, postkort mm. Udfordringen er, at jeg skal vide antal samt beløb af den enkelte vare. Ligger der nogle muligheder i E-conomic?- tænker her evt. på om vi skal have oprettet nogle stregekoder/varenummer, hvor varen så bliver scannet ind med en håndscanner, som så integreres med E-conomic  eller evt. andre forslag.

Med venlig hilsen

Galerie Wolfsen/Gitte Varberg
i Spørgsmål » Salg af (170 points)

1 Svar

Hej Gitte,

Det er et super godt spørgsmål!
Jeg håber andre brugere herinde vil byde ind med forslag til, hvordan du løser det. Det lyder for mig som du skal have fat i et lagersystem. Herinde fra e-conomic tilbyder vi et lagersystem, men der findes også partnere på markedet, som kan arbejde sammen med e-conomic. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå i vores Market inde i e-conomic. Hvis du logger ind og trykker på linket her: https://secure.e-conomic.com/market 

Der kan du oppe til venstre søge på 'lager'. Her kan du se de integrationer vi har med lager samt vores eget modul. 
Hvis du har spørgsmål, eller du stadig er helt på bar bund, så må du sige til. 

God dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)