Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Pris Opdatering

+1
Har haft skrevet og ringet til jer, men har kommer den lige igen , jeg syntes det kunne være rigtig smart hvis der inde på fakturalinje .kunne være et felt man kunne krydse af , så man kunne opdater prisen på en vare , så man ikke skal ind på varen inden eller efter for at opdater prisen . og nå man sidder og fakturer og har en pris ændring kunne det spare noget tid hvis man ikke skulle ind på varen for at ændre prisen
i Forslag » Salg af (210 points)

3 Svar

Hej og tak for dit forslag

Det er i dag muligt at ændre i prisen i det øjeblik du opretter fakturaen, så her behøver du ikke gå til varekartoteket for at ændre i prisen men kan gøre det direkte under faktura oprettelsen

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Ja det ved jeg godt man kan , men prisen bliver jo ikke opdateret i varekartoteket , så da savner jeg man kan vælge , at prisen bliver opdateret i varekartoteket , så den nye pris er gemt til næste gang man skal fakturerer , så man ikke skal ind efterfølgende af opdater prisen .Håber i vil se på den mulighed. da den kunne være nyttig for os der har prisændringer/dagspriser så vi kan opdater prisen samtidig med faktura skrivning.

også god weekend til dig

Med venlig hilsen

Schmidt Tip ApS

Thomas Schmidt
Hej igen

Jeg vil rigtig gerne lige lade dit forslag stå åbent i en måneds tid for at se andre kunders ønsker/kommentarer

Som du sikkert ved, får vi rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi vælger at prioritere dem som kommer flest kunder til gode.

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Dit forslag har nu stået åbent i en måneds tid, og det ser ikke ud til at andre kunder umiddelbart har disse ønsker, så jeg må desværre afvise det for nu.

Jeg ønsker dig en dejlig dag alligevel

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)