Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




2 FI-kreditornr. pr. cvr nummer

0

Jeg har lige fundet ud af at Nets cvr 20016175 benytter to FI-kreditornr. Jeg vil jo gerne oprette begge under leverdøren, så jeg ikke skal taste dem hver gang. Kunne man f.eks. få mulighed for at oprette flere fi-kreditornumre under samme cvr nummer. f.eks. ved en drop down løsning.

MVH 

Mette Schou

i Forslag » Leverandører af (290 points)

2 Svar

Hej Mette

Tak for dit input.

Det er første gang jeg hører om en leverandør som ønsker nogle fakturaer betalt på ét kreditornummer og andre fakturaer betalt på et andet kreditornummer.

Jeg lader dit forslag ligge en månedstid for at få et indblik i hvor mange andre brugere, der har leverandører som opererer med flere kreditornumre.

Et forslag til løsning vil være at få din leverandør til at sende fakturaen via e-fakturering/EAN så oprettes posteringen automatisk med de korrekte betalingsoplysninger på :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Ja det undre også mig. Dog kan det skyldes at nets måske har skiftet Fi nummer pga. deres salg. Deres mail var ihvertfald @nets.eu. Men man ringer jo ikke lige til nets, med mindre man har en hel dag. Jeg har faktisk skrevet til dem og bedt dem sende faktura på vores ean nr. Så nu må vi se om det lykkes.

Hilsen Mette
hej Mette

Det lyder som en super fin løsning med EAN.

Jeg vender tilbage når jeg har set feedback fra andre brugere der oplever også at have leverandører med flere FI-kreditornumre :)

mvh Tabita
Hej igen Mette

Vi har ikke fået noget respons fra andre brugere med samme udfordring, så jeg tænker at vi lukker dem med løsningsforslaget om at modtage via ean :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)