Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox; Mobilnummer på godkenderprofil

0
Hej,

Vedrørende smart-boxen kunne det være praktisk, hvis det var muligt at oprette en godkender-profil med mobiltelefonnummer i stedet for mailadresse, således at godkender-funktionen automatiseres med de bilag, der er sendt til smartbox via app'en. (fuldstændigt, som det gøres i dag via mailadressen)

vh Kristoffer
i Forslag » Mobile apps af (160 points)

2 Svar

Hej Kristoffer

Tak for dit input.

Jeg skal lige forstå dit ønske: Du ønsker at de bilag der sendes fra appen automatisk skal godkendes?

Hvis det er korrekt forstået, så kræver det ikke tilknytning af telefonnummer. Appen kigger ikke på telefonnummeret, men på det bruger login du benytter for at logge på appen. Så hvis du logger ind med bruger Kristoffer, skal denne bruger tilføjes som godkender.

Jeg håber at dette løsningsforslag giver mening og løser din udfordring, ellers hører jeg meget gerne fra dig igen.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej igen.

Det er ikke helt det jeg mener..

jeg har brug for at oprette en bruger, som kun kan scanne bilag ind til smart-indbox'en (og i øvrigt ikke kan se/har adgang til andet i e-conomic). Disse bilag skal være klar til bogføring uden at skulle godkendes først. Kan det lade sige gøre?

Lige nu er vores system sat op til, at én bruger godkender alle bilag - dette skal vi have differentieret således, at netop bilag indsendt via mobilen IKKE skal godkendes først.

Vh. Kristoffer

Forslag af (160 points)