Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fletning af fakturaer

+2
Hej

Vi oplever at det er ekstremt tidskrævende hvis man har 2 fakturakladder der skal sammenkøres. Der er kun en mulighed og det er at taste linierne manuelt og det kan godt være flere hundrede linjer på en stor sag.

Der mangler en simpel måde at kombinere dem!

Mit forslag er at i laver sådan at man kan afkrydse de fakturaer man vil kombinere.

Derefter trykke på andre muligheder

Det skal så åbne en simpel menu. med følgende valgmuligheder:

1. Kunde på den nye kombinerede faktura. (Vi har mange kunder der går på de samme arbejdspladser så vi oplever tit at fakturaerne skal sendes til en anden end ham der har bestilt os til det, det giver mange fakturaer der skal kombineres)

2. Rækkefølge (om man vil have den ene ellen anden øverst

3. Om man vil slette de originale fakturaer efter fletningen er overstået.
i Forslag » Salg af (420 points)
lukket af 🔒
Den effektive måde ville være at lave samlefakturering. Teknisk gør man det på den måde, at man bruger ordresystemet og fletter der fra.

1 Svar

hej TDH

Tak for dit input.

Hvis det er en funktion vi kommer til at lave, så vil det sandsynligvis blive fra ordremodulet så man kan samle flere ordre til én faktura, ligesom man i dag kan hvis man benytter Lagerstyringsmodulet.

Så hvis det er en funktion du ofte har brug for kan det måske være pengene værd for dig at tilmelde Lagerstyringsmodulet, så du fremover kan oprette dine fakturaer som ordrer og hvis du så har flere ordre/fakturaer der skal samles kan du gøre dette ved at markere dem og overføre til fakturering og her vælge indstillinger ALLE varer.

Jeg håber at dette trick vil hjælpe dig videre nu.

Jeg lader dit forslag ligge for at danne mig et overblik over hvor mange andre brugere der kunne have gavn af en funktion, der dækker det behov du beskriver :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)