Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - ustabilt

0

Jeg indsender flere bilag i en PDF (10 sider af gangen) og så udskiller eller sletter jeg sider efterfølgende. Det har tidligere fungeret i indscanning. 

I inbox oplever jeg at jeg efter have slettet eller udskilt 3-4 sider modtager jeg nedenstående besked

Der opstod en ukendt fejl. Hvis problemet fortsætter, kan du kontakte e-conomics support med følgende fejl-ID: [LOGID].

Derefter må jeg gå ud af bilaget til indbakken og ind i bilaget igen og fortsætte. 

Samtidig oplever jeg at de sider jeg har slettet stadig er en del af bilaget.

Det er meget ustabilt og jeg må sidde og kontrollere at alle leverandørfakturaer er i inbox. Det dur ikke da der er tale om mange fakturaer. 

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (140 points)

1 Svar

Hej Stine

Tak for dit spørgsmål. Det med at der er opstået en ukendt fejl, er noget vi har indrapporteret som en decideret fejl i systemet.

En anden ting jeg lige skal høre dig om er, om du kender den lille knap med at man kan udskille alle 10 sider på en gang. Så undgår du også at den går i fejl. Jeg sender herunder et billede


Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Tusind tak for tippet, det var jeg ikke klar over. Jeg tror det vil hjælpe mig meget :)