Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - igen, igen

+1
Nu er der gået 17 dage siden det var uigenkaldeligt slut med Indscanningsmodulet, og vi blev tvunget over i Inbox.

Jeg har ved flere tidligere indlæg, både før og efter den 1. november, udførligt beskrevet de mange tilbageskridt/mangler i det nye modul.

 I dag har jeg siddet med ca. 75 bilag, som enten bare skal gemmes til senere, eller skulle tilknyttes enten kladdeposter eller bogførte bilag. Efter hver eneste tilknytning springer systemet tilbage til toppen af Inbox. Dvs. har jeg lige behandlet bilag nr. 35, springer systemet til toppen af Inbox, hvorefter jeg er nødt til at scrolle til bilag 35, tilknytte, scrolle. osv. Det er simpelthen en uanstændig måde at behandle sine kunder, som endda betaler for "ydelsen". Første indvending mod dette ville selvfølgelig være, at jeg enten kunne flytte de bilag, der ikke skal behandles til en anden, midlertidig mappe, eller til bunden af Inbox. Godaw mand økseskaft.

Og jeg står fortsat ved alle de andre indvendinger, jeg tidligere har gjort mod modulet.

Jeg ved, at jeg bevæger mig på en knivsæg, når jeg kommenterer her i Forum, men både jeg og mine kunder betaler trods alt for produktet, hvorfor vi også forventer en vis lydhørhed overfor vores argumenter. Den ekstra tid, jeg nu bruger på bilagshåndteringen, er der ingen kunder, der vil betale for.

Den mindste forventning, man kan have til et produkt, er vel, at leverandøren også er lydhør overfor de kritiske kunder. Det er som regel der, den bedste dialog opstår. Rygklapperne vil bare sole sig.

Jeg har tidligere spurgt, om der er en voksen til stede. Det tages ilde op, men jeg har svært ved at se strukturen i den udvikling, som e-conomic lægger for dagen.

Kom nu på banen og enten imødegå mine indvendinger eller lad os få en dialog, for I kan simpelthen ikke være modulet bekendt.
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (26.5k points)

2 Svar

Hej Erik

Tak for dit indlæg.

For lige at starte med din kommentar om, at du savner en voksen at tale med her på Forum, så må jeg være den bedste repræsentant :-) Fylder 60 år næste gang :-)

Med hensyn til, at systemet springer tilbage til toppen af inboxen, hver gang man har behandlet et bilag, så kan jeg informere dig om, at dette er indberettet til vores udviklere som en decideret fejl i systemet. Der vil blive taget hånd om dette hurtigst muligt. Du vil få direkte besked på din e-mail fra vores udviklere, når det er udbedret.

Og din liste over mangler/forbedringer som du sendte mig i dit sidste indlæg, er taget til efterretning.

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan.

Tak for dit svar. Det med en voksen behøver ikke at have noget med alder at gøre, men derimod med faglig indsigt og nødvendige kompetencer, herunder at være sit ansvar bevidst og tage kunderne alvorligt. Men tak for, at der endelig kommer en reaktion på et af mine indlæg.

Det er ikke for sjov, at jeg tager mig tid til at reagere, når i implementerer funktioner i e-conomic, der direkte forringer funktionerne og dermed øger behandlingstiden. Jeg kan sagtens få tiden til at gå med andre ting.

Men jeg undrer mig fortsat over, at I kun reagerer på forslag, der kan tiltrække stemmer i forum. Nogle af funktionerne i e-conomic går helt hen over hovederne på de brugere, der bare skal have et bogføringssystem, hvor revisor en gang om året retter alle fejlene.

Vi andre har brug for et professionelt administrativt system / værktøj, der kan effektivere arbejdet med dokumenthåndtering, fakturering, leverandørfakturaer, ind- og udbetalinger, rykkere m.

God weekend
Spørgsmål af (26.5k points)
opdateret af