Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




popup vindue

0
Conversation with e-conomic

Started on November 11, 2020 at 11:34 AM Copenhagen time CET (GMT+0100)

---

11:34 AM | Stig Haahr: hejsa

11:36 AM | Stig Haahr: det der lille pop up vindue der kommer i indbox, kan jeg flytte det et andet sted hen? er der en indstilling så det kun kommer hvis der er fejl?

11:36 AM | Operator: Du får svar her og i din e-mail:

✉️ info@fries-funder.dk

 Vores normale svartid

 under 20 minutter

11:37 AM | Frederik from e-conomic: Hej Stig, hvilket pop-up vindue mener du præcist her?

11:43 AM | Stig Haahr: nede i højre hjørne kommer der et lille vindue der fortæller mig, hvis jeg lige har vedhæftet et bilag

11:46 AM | Frederik from e-conomic: Det lyder som om det er en fejlmelding - dette vindue kan man ikke ændre placeringen af desværre..

11:47 AM | Stig Haahr: en grøn cirkel med et flueben og så står der "udført" problemet er at den spærer for min næste bilag, så jeg skal vente 5 sek eller klikke den væk hver gang

11:50 AM | Stig Haahr: [Attachment: "spildaftid.docx"]

11:50 AM | Stig Haahr: [Attachment: "spildaftid.docx"]

11:50 AM | Frederik from e-conomic: Ja okay - det er desværre samme svar... Jeg kan dog godt følge dig i hvad du skriver - derfor vil det være super fedt hvis du opretter et forbedringsforsalg på vores forum (https://forum.e-conomic.dk/#_ga=2.170636192.1899810806.1604920325-1078042661.1604654053).

Så kan det være det kan blive noget man kan slå til og fra eller lign..

11:57 AM | Stig Haahr: hvad er forskellen om jeg skriver det her eller i jeres forum, kan du ikke bare sende vores samtale videre

11:59 AM | Frederik from e-conomic: Det skal gerne gå gennem denne kanal da vi har et team som sidder og besvare disse henvendelser.

12:00 PM | Stig Haahr: ok
i Forslag » Salg af (150 points)
genåbnet af

1 Svar

Hej Stig

Tak for din henvendelse.

Vores UX'ere er ved at kigge på om "succes beskeder" er nødvendige, da vi oplever at de er til gene for nogen, fx. dig :)

Så uden at love noget, kan det godt være det bliver optimeret, så du slipper for at se på den besked i 5 sek. i fremtiden.
Forslag af 🔒 (55.9k points)