Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Copy paste fra bilag

+2
Jeg syntes det er en kæmpe fejl at man ikke længerer kan kopiere i teksten i et bilaget der nu havner i inbox.

Jeg har over 36 bilag jeg skal bruge tekst fra, jeg kan endda heller ikke copier teksten når jeg gemmer bilaget på mit skrivebord pga pdf programmet.

Det kan ikke kun være mig der sidder med denne her udfordring. jeg ved at der er mange håndværkere der arbejder på samme måde og de bliver også ramt.

Hvad vil i gøre for at løse det.
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Meget enig - nu skal man sidde og indtaste tingene på ny (med større risiko for fejl). Så det er blevet lidt 1980'er agtigt...
Forslag af (190 points)

Hej begge to, 

Vi er ved at se på, hvorvidt vi kan gøre noget for at gøre dette nemmere.

Hvilke informationer vil i gerne kopiere? Så har jeg måske en løsning i baghånden, som vi kan kigge på.

Jeg ser frem til at høre fra jer og rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg ville rigtig gerne kunne kopier teksten fra selve bilaget, da beskrivelsen på alle de bilag vi modtager, skal bruges i de faktura jeg sender til min kunde. Jeg modtager rigtig mange dagligt og ville skulle bruge katastrofalt lang tid på at skulle skrive teksten i hånden, i stedet for copy past teksten. Den pdf fil i bruger i nu, tillader ikke at kunne kopier tekst fra bilag.

Håber jeg har udtrykt det mere klart denne gang.

Hej og tak for din opfølgning. 

Grunden til jeg spørger er, at vi kan afløfte nogle værdier fra fakturaen og automatisk sætte dem i felterne. Derfor ville jeg høre, hvad i skulle bruge der.

'Tekst' som står lidt rundt omkring er dog ikke noget vi afløfter nu eller har planer om at finde. Det er i højere grad andre ting på fakturaen.
Vi har modtaget feedback omkring, at I ikke længere kan kopiere fra billedet og det er noget vi undersøger mulighederne for smiley