Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - igen

+1

Indlæst dokument:

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (26.5k points)

2 Svar

Jeg kan desværre ikke åbne dit tidligere indlæg, men jeg er helt enig i at det som professionel er mega frustrerende - vi sidder et helt kontor og river os i håret disse dage, da vores arbejde for mange kunder er blevet mega tungt. Dine punkter du lister ovenfor + at man ikke definere den rækkefølge man vil have bilagene uden at skulle sortere dem alle manuelt (hvis der kun skulle være én standard rækkefølge ville jeg foretrække ældste først og ikke omvendt, som jeg oplever i dag), aflæsning svigter osv.

Som nødløsning gik vi tilbage til at tilføje fra kladden, men her er den nu også fuldstændig ligeglad med den rækkefølge vi har markeret bilagene, og tager også her nyeste først.

Det er meget frustrerende når e-conomic er foretrukket arbejdssystem, det hidtidige indscanning faktisk var blevet meget godt og at man kan se at disse mangler ved Smart Inbox er adresseret flere gange i forum, at der ikke er lyttet og løst - desværre er indscanning bombet lysår tilbage efter min mening og oplevelsen lige nu er, at jeg hellere ville have haft et ringbind fra kunderne. :(

Jeg håber som Erik virkelig at der er udvikling i gang og løsninger på vej, for efter min opfattelse kan jeg som professionel ikke forsvare at sende regningen videre til mine kunder - vi har anbefalet dem indscanning, så vi kan være effektive...............
Spørgsmål af (340 points)

Hej Torben.

Tak for din opbakning. Men jeg  er spændt på, om e-conomic vil kommentere.

Men vi er nødt til at fortsat at belyse problemerne. Jeg ville sådan ønske, at e-conomic ville oprette en tråd, hvor man løbende kunne kommentere "forbedringerne". Dem er der både små og store af. Foreløbig har jeg haft 2 nødvendige indlæg, ovenstående og indlægget den 8. oktober.

I dag har jeg bl.a. konstateret, at hvis jeg vil kombinere 2 bilag, skal jeg bruge 3 tastetryk. Før kunne jeg nøjes med 1 tryk. Ikke noget særligt, men eksemplet er desværre synonymt med den besværlige måde, man nyudvikler på.

Næste rettelse:

Noten i Bilagsvisning skal gøres synlig. Det hjælper ikke, at man for at kunne læse noten, skal åbne bilaget. Noten skal være en hjælp til at finde rundt i roderiet, ikke en hæmsko.

Hvorfor er bilagsnavnet vigtigere end den note, som man møjsommeligt har lært kunderne at skrive i en mails emnefelt?

Næste spørgsmål:

I Inbox er der en papirkurv. God ide.

Men der er også en mappe med Indsendte bilag med fejl. Dvs. bilag, som systemet ikke kan håndtere, ergo kan disse bilag aldrig blive indlæst i systemet. Når disse bilag skal slettes, skal det gøres enkeltvis. Hvorfor kan denne mappe ikke tømmes på en gang? Men logisk nok ender disse bilag ikke i papirkurven, når de slettes!!

Lørdag den 7. nov. 2020.

Er nu nødt til at tage weekenden i brug for at håndtere indscannede bilag. Har f.eks. modtaget 3 filer fra en kunde med i alt 41 bilag. Første opgave er at adskille bilagene i den enkelte fil for derefter at kombinere de sider, der hører sammen. Nogle af bilagene skal anvendes som bogføringsgrundlag i en kladde, medens andre bilag skal vedhæftes en allerede registreret postering i en kladde, typisk en bankpostering, der er hentet via bankafstemning.

Tidligere kunne man åbne den relevante kassekladde i sit eget billede og have de indscannede bilag i et pop-up vindue for derefter supernemt at kunne trække bilagene til de relevante kladdeposter. Nu er det sådan i Inbox, at hvis man er super-muse-ekvilibrist, kan man være heldig at trække bilaget ind i kladden. Men hensigten med det nye system er åbenbart, at man skal åbne bilaget og derefter vedhæfte via bilagsnummer angivelse. Super langsomt. Samtidig med, at man selvfølgelig skal stå  i den rigtige visning i Inbox. 

 Ville sådan håbe, at jeg kunne få besøg af en super-instruktør, der kan forklare "forbedringerne" og overbevise mig om fordelene ved det nye system. 

EN LØSNING VILLE SELVFØLGLIG VÆRE, AT MINE KUNDER SENDER BILAGENE ENKELTVIS. At det så vil ende i spam- eller mailtyranni, er jo ikke e-conomics problem. 

God weekend, men e-conomic kan roligt ringe til mig i løbet af dagen, jeg er nødt til at arbejde.

Efterskrift 09.11.2020:

De ovennævnte 3 filer behandlede jeg sådan: 2 af filerne adskilte jeg i bunden af Inbox. Det gik fint, bilagene placerede sig alle nederst i Inbox.

Fil nr. 3 adskilte jeg i toppen af Inbox med det resultat, at bilagene blandede sig med de bilag, der lå i Inbox i forvejen. Og de blev liggende i den forkerte rækkefølge lige så længe, jeg blev i Inbox. Først da jeg forlod Inbox ved at aktivere en anden e-conomic fane og derefter vendte tilbage til Inbox, blev bilagene placeret i den rækkefølge, de havde i den oprindelige fil.

Der må være noget, jeg fuldstændig har misforstået med dette fremskridt, og jeg har indtrykket af, at e-conomic ikke læser med i forum.

Hej Erik

1) Her foreslår vi, at du deltager i vores næste online kursus, så du kan se de nye funktioner

2) Du kan se noten både i listevisning og bilags visning og når du klikker ind på selve bilaget. Hvor vil du ellers have det vist ?

3) Her foreslår vi, at du deltager i vores næste online kursus, så du kan se de nye funktioner

4) Dette kan vi ikke genskabe, kan du evt. sende en video ?

5) Hvis du bruger pile tasterne, så gemmer den af sig selv og hopper ikke op til toppen igen.

6) Den har vi inkluderet i vores liste til forbedringer

7) Den har vi inkluderet i vores liste til forbedringer

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)