Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksporter enkelte bilag

0
Det vil være smart, hvis man kunne plukke enkelte bilag ud i eksporter bilag - hvis f.eks. SKAT har bedt om at se bilag.

Som regel ligger de 5 bilag, som SKAT ønsker ikke i rækkefølge. De har måske bedt om bilag 100, 105, 117 og 125, så vil det ikke være smart, hvis man "kun" kan hente alle 25 bilag, når de kun har bedt om 5.

Jeg tænker lidt ligesom, man kan vælge at udskrive enkelte sider, når man vælger print - Bilagsnumre adskilt af et komma.
i Forslag » Andet af (560 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Ved at søge de enkelte bilag frem, så kan du trykke på 'vis bilag' og så downloade dem enkeltevis. Det er altså ikke under eksporter bilag, men ved at søge posteringen frem under -> regnskab -> søgning og lister -> posteringer (find bilag).

Hvordan vil det virke for dig? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det vil virke besværligt.

Hvis SKAT ønsker at se f.eks. 50 bilag, hvilket ikke er usædvanligt, så ville det være rigtig nemt, hvis man kunne downloade alle 50 bilag på én gang ved at vælge bilagsnumre adskilt med et komma under eksporter bilag.

Den løsning du beskriver er jo den jeg benytter nu, og som tager oceaner af tid, da de skal downloades enkeltvis.

De bedste hilsner

Lone
Forslag af (560 points)

Hej igen, 

Mange tak for at følge op. Jeg kan godt forstå, at der er nemmere, hvis man kan skrive det ind og evt adskille med komma.

For nu er det ikke noget vi vil arbejde videre med. Vi har andre forslag, hvor flere brugere har ønsket en forbedring.

Jeg vil alligevel komme med endnu et bud på, hvordan du kan gøre. 
Hvis du går ind under alle indstillinger - eksporter bilag. 
Her kan du vælge et bilagsinterval. I dit tilfælde er det 100-125. Du skal i eksporten så også vælge kun ét dokument per fil. Så kan du lige downloade dem en af gangen. Det er nok nemmere end at gøre det på den anden måde. 

Hvis der er stor spredning i bilagsnummer, så kan det selvfølgelig være lidt langt at finde dem, men det mit budste bud for dig som tingene er nu smiley