Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring af indscannet bilag i kassekladden

+3
Hej

Efter opdateringen d. 01.10.2020, har man ikke længere mulighed for at sortere rækkefølgen bilag skal bogføres i dette bilag uanset sortering altid med seneste dato først istedet for at man har mulighed for at sorterer efter ældste bilag først.

Før den 01.10.2020 kunne man blot, gå i kassekladden - ny postering fra indscannet - sorterer efter dato så ældste stod øverst - markere alle lige ved siden af dato øverst - og så udføre valgte nederst i højre hjørne.

Dette gjorde at man dermed fik den valgte sortering.

Det den gør nu er at den viser det nyeste bilag først uanset sortering eller manuel afhakning.

Jeg vil meget gerne have det rette tilbage så man selv kan påvirke rækkefølgen man får bilag vist på.

Det er ikke holdbart at man som program kun er 1 rækkefølge at gøre ting i for mig som bogholder ved revisor er der ofte behov for at tage ældste bilag først da de er betalt osv. derfor er der nogle kunder er IKKE  bruger kreditorstyring mm. dermed besværligøre det bogføring MEGET af denne type kunder, da alle bilag bogføres som finansbilag.

jeg håber på en rettelse meget snart.

Hilsen Malene
i Forslag » Bogføring af (340 points)
genåbnet af

3 Svar

Hej Malene

Helt enig :-)

De bedste hilsner

Talsmeden
Forslag af (560 points)
Hej Malene,

Jeg kan sagtens se udfordringen. Det er noget vi kigger på i skrivende stund, så jeg vender tilbage med et bedre svar inden længe.

Du hører fra mig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Malene, 

Så vidt jeg kan se, så skulle det meget gerne virke nu. Hvad oplever du? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Det virker nu og jeg er glad igen smiley

Takker for svaret. 

Hilsen Malene

Super fedt. Mange tak for svaret smiley