Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




ændring af anlægsgrupper løbende under anlæg

0
Hej E-conomic

Vi har en stor efterspørgsel i, at kunne flytte anlæg på tværs af anlægsgrupper efter oprettelse. Det hænder. at vi får oprettet et anlæg under gruppe "udkling", hvorefter vi ønsker at blive endnu skarpere og flytte nogle at tilgangene til "udvikling 1" og "udviking 2".

Så ved jeg der er forskel på anlægsgrupper og alt muligt. Men hvis de blot efter en flytning, herefter anvendte den nye gruppes bogføring, så vil det være rigtig fint. Det er alt for stort arbejde for os pt, at skulle afgangsfører, inaktivere og oprette manuelt for at flytte...

Håber jeg ikke er den eneste med denne udfordring.
i Forslag » Salg af (220 points)

2 Svar

Hej og mange tak for dit forslag, 

Jeg kan forstå, hvad du gerne vil her. Du er også selv inde på nogle af de udfordringer, der er ved at lave denne mulighed. 
Der er nemlig en masse opsætning bag de enkelte grupper. Både i forhold til konti og anlæggets levetid. 

Jeg vil med det samme sige, at jeg ikke har hørt denne forespørgsel før, men jeg vil lige lade det ligge herinde på forum i et stykke tid for at se, hvor mange andre, der er enige om der kunne være flere syn på sagen.

Jeg vender tilbage. Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen,

Der har ikke været en større efterspørgsel efter lige præcis denne mulighed. Derfor vil jeg for nu fokusere på mere efterspurgte funktioner og muligheder. 

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)