Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ingen email til "godkenderen" af bilag

+6
Det burde være mulighed for en GODKENDER af leverandørfakturaer, at fravælge at få en email, hver gang der bliver sendt et bilag til Smart Inbox.

Altså så han/hun blot kan logge på E-conomic og se dem alle f.eks. hver mandag i stedet for at blive forstyrret 100 vis af gange i løbet af ugen, ved at modtage en mail hver gang der tikker et nyt bilag ind til godkendelse.
i Forslag » Bilagshåndtering af (200 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Pia

Tak for din feedback.

Det er et fint forslag, jeg lægger det i ønskebrønden, så kan vi tage det med i vores endelige overvejelser til forbedringer i et af de kommende kvartaler :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej Pia Ø

Dit forslag har nu ligget i ønskebrønden et år og i sammenligning med mange af de andre forslag har det ikke været lige så populært, så i seneste gennemgang er vi i forumteamet blevet enige om at vi ikke prioritere dette på nuværende tidspunkt.

Jeg forstår godt det er til gene hvis man bliver bombarderet med mails, det jeg har selv har gjort er at lave en regel i min email der gør at godkendelsesmails bliver automatisk sorteret fra i en mappe, så de ikke rammer min indbakke. Det tip er hermed givet videre og så håber jeg dine godkendere på den måde både har glæde af godkendelsesfunktionen og får arbejdsro smiley

Forslag af 🔒 (55.9k points)