Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Notifikationer i e-conomic

–1

Har du lyst til at hjælpe os med at hjælpe dig? 

I skrivende stund arbejder vi på at hjælpe jer inde i e-conomic ved hjælp af notifikationer, som kan hjælpe jeres daglige arbejdsgang.

Vi har gjort os en masse tanker om, hvordan vi kan lave det og hvad der er relevant for jer at blive notificeret omkring. Vi kan dog ikke tænke os til det hele og derfor vil vi meget gerne høre jer, hvad I gerne vil have notifikationer eller beskeder omkring inde i e-conomic. Hvad kunne hjælpe jeres arbejdsdag, hvis I blev mindet om det, eller fik en notifikation? 

Jeg håber I gerne vil byde ind, så vi ser det fra forskellige vinkler. I er mere end velkommen til også at debattere det med hinanden her på indlægget.

Jeg ser frem til at høre jeres input. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
i Forslag » Andet af 🔒 (102k points)
vises igen af 🔒
Jeg troede, at notifikationer betyder, at der dukker en meddelelse op, når der f.eks. er noget, der ikke fungerer.

Lige nu har i en fejl i Inbox, der tilsyneladende berører nogle kunder, men ikke alle. Hvorfor kommer der ingen besked, når man logger sig ind i e-conomic, eller når man tilgår Inbox.

Nu har det stået på i 3 dage, og her fredag eftermiddag kl. 16.10 er der intet nyt. Men god weekend.

4 Svar

Hvis det er de der "pop-ups", i har lavet, så man konstant får at vide, hvad man laver og lige har lavet, så vil jeg MEGET gerne have dem slået fra igen. De er simpelthen så irriterende, og jeg bliver mere og mere irriteret for hver dag, der går. Jeg har mailet til jer mange gange, siden i lavet det, for at få hjælp til at slå det fra, men der er ingen, der kan hjælpe med det, og nu fik jeg at vide, at jeg skulle skrive i Forum. Så nu håber jeg, at i kan hjælpe mig med at få det slået fra. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad det skal bruges til, at vi hele tiden skal have at vide, hvad vi laver. Det giver ingen mening. Nu har jeg arbejdet i e-conomic i 8 år, og jeg har ikke manglet jer til at fortælle mig, hvad jeg laver - så det har jeg heller ikke behov for nu. Jeg mangler ingen notifikationer.
Forslag af (4.0k points)

Hej og tak for dit svar.

Jeg vil starte med at sige, at jeg selvfølgelig er ked af, at du synes de beskeder er irriterende. Det er taget til efterretning.

Det har dog ikke noget at gøre med det jeg efterspørger her. Vi har ikke bygget det overstående færdigt endnu, men vi er i fuld gang. 
Min umiddelbare tanke er, at det er noget i stil med du logger ind og så får du at vide, at der er nogle forskellige ting du skal være opmærksom på i lige præcis din aftale. Det vil være en ekstra service, som du kan vælge at se og ikke en pop up du skal tage stilling til.

Det er i hvert fald tanken på nuværende tidspunkt, men jeg er meget nysgerrig på, hvad I som brugere mener om sådan en ide smiley

Hvis det er sådan, som i gør lige nu, hvor der nogle gange er en "bjælke", når man logger ind, hvor i så skriver: "Nyt, nu kan i få jeres penge ind hurtigere" eller "Nyt, nu kan der nemmere sendes e-fakturaer" osv. Hvor man så kan lukke det ved at trykke på krydset. Så synes jeg, at det er en god idé - bare at den ikke viser det, når man logger ind næste gang, hvis man én gang tidligere har lukket på krydset. Jeg logger ud og ind af aftaler flere gange hver dag, og der ville det være irriterende, hvis det så kom frem igen og igen. De aftaler hvor både kunden og jeg har adgang, skal den så kunne huske, om det er kunden eller mig, der har trykket på krydset, så vi begge får set tingene.
Notificationer på at rykke E-conomic

En anden ting i har lavet, som jeg synes er godt, er denne her forbedring. Men den virker ikke hos alle mine kunder - kun et par enkelte. Den irriterende "pop-up" skriver, at jeg har flyttet en kategori, men den er ikke flyttet. Hvordan får jeg det til at virke ved alle ?

Flyt kategorier i Inbox - Det nu muligt at flytte kategorier op eller ned i Inboxen, hvis de er oprettet i forkert rækkefølge.

Forslag af (4.0k points)
Hej igen!
Det er en fejl vi har på nuværende tidspunkt. Du kan se, hvorfor fejlen opstår herinde:

Alle indstillinger -> kategorier og enheder -> indscannings kategorier.

Her har de et nummer og det nummer afspejler rækkefølgen. Når du rykker et nummer derinde, så rykker den kun en, så det kan du har nummer 1, 2, 3, 4 og nummer 122.

Hvis du så rykker nummer 122 en op, så bliver det til nummer 121, hvilket stadig er højere end nummer 4.
Det kan du måske ikke bruge til så meget, men det er en velkendt fejl på nuværende tidspunkt og vi arbejder på at løse det.
Det lyder godt, at det er ved at blive rettet.

Torben har også feedback - se tråden her

Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hvis det er den nye funktion med at man kan se sine opfølgningsliste via "klokken" så virker dette langt fra optimalt.

Jeg er administrator og hvis jeg står på en kundes aftale kan jeg ikke se en overskredet opfølgning. Her skal jeg ind på min administrator aftale for at se dem.

Det giver måske meget god mening de bliver samlet der. Men det største problem er at notifikation ikke henviser til hvilken aftale den vedrører. Der står bare beskrivelsen og ikke andet. Det smarte ville være hvis den skiftede over til den aftale hvor opfølgningen hørte til. Alternativt - at der er en kolonne hvor man kan se hvilken aftale man skal ind på.

Før det kommer til at fungere så er det ikke smart når man er administrator. Her må man lige nu gå den gamle vej. Ind på aftalen, "Tandhjulet", Mine indstillinger og så under Noter vælge opfølgningsliste.
Forslag af (360 points)