Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




"Total-kostpris” for hele ordrelinjen

0

Jeg har blot et lille ønske til en funktion, som I måske kunne tage med i jeres overvejelser om opdateringer.

Det er rigtig fint at man på en ordrelinje kan angive en kostpris – for at udregne en avance på en ordrelinje. – men denne er knyttet op på ”antal”.
Det kunne være fedt hvis man også kunne angive en ”total-kostpris” for hele ordrelinjen – som ikke er knyttet op på antal.

Altså ex.

Jeg sælger 5 cykler til en kunde af en stykpris på 1.050kr = 5.250kr.
Jeg har ved min leverandør forhandlet mig frem til at jeg kun skal betale 2.000kr i alt for de 5 cykler.
Man kan selvfølgelig godt komme omkring det ved at regne sig frem til stykprisen vil være 400kr. – men det jeg efterspørger er en ”total kostpris” på hele ordrelinjen – uden tilknytning til antal

Nu gør jeg ikke i cykel-handel – men i konsulent-timer – hvor jeg ofte hyrer andre konsulenter ind på projekter.

Så hvis jeg nu hyrer en ekstra konsulent ind på en opgave i 12 timer – og jeg selv arbejder på samme opgave i 8 timer. Så skal den faktureres som sammenlagt 20 timer.
Og her opstår mit problem så når jeg skal beholde overblikket over hvad min avance på hele projektet er.

Håber jeg forklarer det ok.

Men altså det var bare en til ide-kassen. Håber I kan bruge den.

i Forslag » Salg af (130 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag

Det er et interessant forslag. Jeg vil lige lade det stå åbent i en måneds tid, for at se hvad andre kunder har af kommentarer/ønsker til dette.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Dit indlæg har nu ligget 2 måneder og det ser ikke ud til at andre har reageret eller har ønsker om dette.

Vi får rigtig mange gode forslag fra vores kunder og vi vælger at prioritere dem som kommer flest kunder tilgode, så jeg må desværre afvise dit forslag i denne omgang

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)