Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktureringsadgang til interne licenser

0
For effektiviseringens skyld kunne det være super at få oprettet en licens/adgang/prispakke, hvor kunder kan få adgang til faktureringsmodulet i en intern aftale. Jeg har mange kunder, hvor de sidder og opretter fakturaer i andre gratis systemer, og så sidder jeg og bogfører dem manuelt i e-conomic. Det vil give kunderne en god oplevelse af effektivisering og det vil også give mig en god oplevelse af effektivisering og være godt at kunne slippe følelsen af dobbeltarbejde/spilt tid.
i Forslag » Salg af (510 points)

2 Svar

Hej Langmach

Tak for dit input.

Hele ideen i internelicenser er at de kun er for administratorer. Hvis kunderne selv skal have adgang skal de have et helt almindeligt abonnement som fx. Small Business, så kan de lave deres fakturaer effektivt og endda på mobilappen, og du kan som admin stadig lave resten af regnskabet for dem.

Og ja det abonnement har en anden pris, men måske de så kan spare lidt på udgiften til dit arbejde, når du ikke skal bruge tid på at taste deres fakturaer ind :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Jeg forstår godt jeres tilgang til interne licenser og jeg er helt med på argumentet omkring timepris kontra abonnementspris (bortset fra at small business ikke rækker særlig langt). Men faktum er at i har en konkurrent som tilbyder ALT i deres administratoraftaler for kun 10 kr/md OG de tillader at man kører eksterne add-on's på de interne licenser. De har et "modul", hvor kunder kan få faktureringsadgang i de interne licenser for kun 70 kr/md (mener jeg).
 

I har (efter min mening) en helt klart MEGET bedre brugergrænseflade, men rent økonomisk og hvis min virksomhed skal kunne effektiviseres og udvikle sig i e-conomic, så er mine forslag et håb fra min side.

De bedste hilsner, Bonnie
Forslag af (510 points)
hej igen Bonnie

Du må vist hellere kontakte din kontaktperson i A-team med dit forslag.

Forumteamet tager stilling til funktionalitet i programmet - ikke hele vores abonnementsstruktur, det er langt over vores beføjelser ;)

mvh Tabita