Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Slet af fejl på sendte faktura

0
Jeg har lige oplevet at få fejl på nogle faktura sendt til en bestemt kunde. Under "Sendt" stod de som Ikke modtaget (delvist). Det viste sig, at den person der stod som CC modtager af faktura der blev sendt, ikke længere var ansat og derfor var den mail nedlagt. Jeg kunne godt ønske mig, at der var mulighed for at fjerne disse "fejl leverede" faktura, således at de ikke står der i al fremtid hver gang jeg skal tjekke om der er faktura der ikke er blever afsendt eller modtaget af debitor. Hvis man laver en Slet funktion, hvor man skal verificere at de er tjekkede og man har sikret sig at debitor har modtaget fakturaen korrekt, så ville det være dejligt hvis man derefter kunne slette dem, så de ikke forplumrer listen fremover.
i Forslag » Salg af (510 points)

2 Svar

hej Lone

Tak for dit forslag.

Jeg kan godt se at det kunne give mening at man kunne markere at den status har man styr på. Da det er en log, vil det måske være bedre med et tjekmærke end at slette den.

Jeg lader dit forslag ligge nogle uger og ser hvad feedback er fra andre brugere ang. dette :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Lone

Nu har dit forslag ligget på forum i en måned uden feedback fra andre brugere der giver udtryk for samme behov eller ønske.

Derfor må jeg desværre skuffe dig og sige at vi ikke går videre med forslaget i denne omgang selvom det er godt :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)