Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




eksporter bilag

0
Det kunne være rart om man kan downloade mange bilagsfiler på en gang i stedet for at skulle klikke og downloade enkeltvis.  mere praktisk om man kan markerer et antal og downloade dem på en gang.  på den måde er det muligt at holde hvert bilagsnummer samlet uanset hvo rmange ark der er i det og samtidig bevare bilagsnumrene som fil navn.  Det vil gøre det meget nemmere når  man eks har en periode der er udtrukket til kontrol.  så kunne det være rart om man blok kunne aflverer bilagene  på en usb stik uden at skulle bruge tid på at " ordne" dem igen, som man skal hvis man downloader en fil med mange bilag i

Viden er - at vide hvor viden er
i Forslag » Andet af (200 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Som jeg forstår det, er det de bilag der er vedhæftet til dine posteringer du gerne vil downloade ?

Du kan downloade 100 bilag ad gangen, hvis du går til det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under Eksporter bilag. Her vælger du 100 i Antal bilag pr. fil, så du får så meget med som muligt. Du kan evt. også vælge Regnskabs år og bilagsinterval, hvis du har flere end 100 bilag pr. år.

Du kan så gemme disse på en usb nøgle. Bilagsnummer vil være synligt på selve bilaget.

Du må endelig komme tilbage, hvis jeg har misforstået dit indlæg

Rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Det  ved jeg skam godt og er ikke det jeg efterlyser, så det har du misforstået,

 Jeg har behov for at kunne downloade filer der passer til det enkelte bilag,  med bilagsnummer på  og for at kunne det er jeg tvunget til at sidde og trykke på hver enkelt for at få dem ned så bilag og bilagsnummer passer sammen.  

På den måde du foreslå hænger de jo sammen alle sammen og så skal jeg efterfølgende sidder og adskille bilagene,  alt efter om der er 1, 2 eller flere ark til hvert bilagsnummer,  det er jo total  uhåndterbart
Hej igen

OK, jeg vil gerne lade dit forslag stå åbent herinde i en måneds tid, for lige at se andre kunders kommentarer/ønsker

Rigtig god påske til dig
Hej igen

Umiddelbart er der ikke ønsker fra andre kunder vedrørende dette. Som du sikkert ved, får vi rigtig mange indlæg og gode ideer fra vores kunder, og vi prioritere de indlæg der kommer flest kunder tilgode, så jeg må desværre afvise dit forslag i første omgang

Rigtig god forlænget weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)