forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

E-fakturering til udlandet

0
Hej e-conomic

Vi har en del offentlige kunder i Sverige og Norge, der gerne vil betale via elektronisk fakturering. E-conomic tilbyder ikke denne løsning til udlandet, så derfor dette indlæg. Hvad er udsigterne til e-fakturering i udlandet? Jeg er med på, at vi manuelt kan indtaste, men så kommer de ikke med i den samlet statistik.

Pt. benytter vi Sproom, som jeg ved i integrerer med.

Jeg håber I vil tage dette indlæg op til overvejelse.

Mvh.
Mads Thomsen
HM Group Denmark A/S
spurgt 18 Mar i Forslag » e-conomic generelt af Mads Birkbak Thomsen (120 points)

2 Svar

Hej Mads

Det er faktisk blevet muligt at lave E-fakturering til Norge og Sverige nu direkte fra e-conomic.

Der skal dog bare lidt ændringer på kunderne, så der bliver opsat landekode og kunden skal have EAN/GLN

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 19 Mar Forslag af Susan Jensen (26,980 points)
Vi har fået mulighed for at teste noget udvikling, hvis vi kan skaffe 100 kunder til et pilotprojekt på e-akturering til Sverige, Norge, Finland. Er du interesseret i dette, så udfylde nedenstående og send en mail til forum.economic@visma.com

Navn:

Virksomhedsnavn:

e-conomic aftale nr:

CVR nr:

Telefon nr:

E-mail:

Hvor mange fakturaer månedlig forventes:

Venlig hilsen/Best regards

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 3 dage siden Forslag af TobiasPinndal (7,620 points)
opdateret 3 dage siden af TobiasPinndal

Hej Tobias 

Jeg har forsøgt at sende en mail til forum.economic@visma.com, men den melder fejl. 

Vi vil meget gerne deltage i jeres pilotprojekt, så er der en anden mulighed for at blive tilmeldt? 

Med venlig hilsen 

Mads Birkbak Thomsen 
Product manager 
HM Group Denmark A/S

Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”