Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




prisjustering

0
kære Forum

 

jeg vil foreslå at man kan justere prisen på sine vare direkte fra programmet uden at skulle eksportere hele sit varelager til exel regneark og derefter igen indlæsse regnearket igen

man skal alligevel rette hver enkelt pris i regnearket og det kan man jo lige så godt gøre i programmet så ,men det tager laaang tid

jeg havde mammut stellar før da lagde man bare prisjustering 2.5 % ind i programmet og vupti alle priser opjusteret med 2.5 %

vi skriver 2020

 

med venlig hilsen Kim
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Kim

Tak for dit feedback.

Det er et fint forslag, lad os se hvor mange der ønsker sig det - jeg vender tilbage om nogle uger når andre brugere har haft tid til at give deres besyv med :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Kim

Nu har dit forslag ligget på forum i en måned uden at andre brugere har givet udtryk for samme behov/ønske som dig.

Selvom dit forslag er rigtig fint og vores nuværende løsning måske lugter lidt af 2010, så kan jeg ikke gå videre med dit forslag i denne omgang.

Hvert år modtager vi mellem 1000 og 1500 brugerforslag til forbedringer og vi kan sætte ressourcer af til at udvikle omkring 50 af disse om året - udover alle de tiltag der kommer fra vores egen side til forbedring og udvikling -  derfor koncentrerer vi os om de forslag som er mest populære og gavner flest brugere.

Du kan se hvilke vi pt overvejer under hashtagget #Overvejes.
Forslag af 🔒 (55.9k points)