Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nem ændring af afdelings nr. på postering

+6
Lige nu er det kun muligt at ændre afdeling på en bogføring ved at lave en ompostering.
Vi har et ønske om at det kan gøres nemmere. Så man kan ændre afdeling uden at skulle lave en ompostering.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (320 points)
opdateret af 🔒
Åh ja - det ville være et fantastisk tiltag!

Mvh.

Lisbeth Rothman

4 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Vi har på vores liste, at man skal kunne ændre tekst på et allerede bogført bilag, så dit forslag om at ændre afdeling på et bogført bilag også, kunne godt være noget vi kunne tage til overvejelse.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå her på Forum en måneds tid, for at se om det var noget andre kunder kunne tænke sig.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej igen

Dit forslag har nu stået åbent i en måneds tid, og det ser ikke ud til at andre kunder har ønsker om dit forslag.
 
Som du sikkert ved, kigger vi på de forslag/indlæg der kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag i denne omgang
 
Jeg skal ikke udelukke, at det kan komme på tale senere, men altså ikke i denne omgang

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

Jeg er først kommet på forum nu og har egentlig kun oprettet mig, da jeg ville foreslå, at man kunne rette afdelingsnr. på bogført bilag. Jeg har arbejdet i en del andre regnskabsprogrammer, hvor man snildt kan rette afdelingsnr. efter bogføring uden man skal gøre det på den besværlige måde med tilbageførsel og ny bogføring, så jeg er stor tilhænger af, at dette kommer på ønskelisten.

Mvh Camilla
Hej igen

Vi har nu sat dette på vores overvejelses liste

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Alle som har svaret på dette indlæg

Jeg kan med glæde informere at det nu er blevet muligt at ændre afdelingsnummer på en postering som allerede er bogført, på samme måde som man kan ændre teksten smiley

Håber i alle vil få glæde at det


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)