Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbageholdt faktura

+1
Hvis man f.eks. har en faktura fra en leverandør som IKKE må betales kunne det være smart at dette kunne markeres med et rødt udråbstegn ! så var flueben hurtige at fjerne når man som os har over 2000 faktura om måneden altså rigtig mange betalinger.

Så havde man et større overblik på betalinger som afventer :-)

Håber dette kunne være en mulig systemændring, på forhånd tak.

Mvh. Charlotte Spahl C5 VVS-Teknik A/S
i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

Hej Charlotte

Tak for dit indlæg

Jeg skal lige høre, hvor det helt præcis i systemet du vil have disse udråbstegn ? Jeg tænker på om det er i kassekladden, på betalingsfanen eller inde på selve leverandøren ?

Ser frem til dit tilbagesvar og rigtig god dag til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Jeg tænker på betalings fanen, når man klikker på betaling og får alle de forfaldne betalinger frem vil det være smart hvis man her evt. lige efter leverandørnr. kunne sætte et rødt udråbstegn på betalinger som er tilbageholdt. Så ville det være let og overskueligt for alle at se hvilke faktura der er tilbageholdt. Håber det kan lykkes :-)

Mvh. Charlotte
Hej igen Charlotte

Tusind tak for dit hurtige tilbagesvar og din forklaring.

Jeg vil lige lade det stå åbent en måneds tid, for at se de andre kunders kommentarer/ønsker til dette.
Hej igen

 

Dit forslag har nu stået åbent i en måneds tid, og det ser ikke ud til at andre kunder har ønsker om dit forslag.
 
Som du sikkert ved, kigger vi på de forslag/indlæg der kommer flest kunder til gode, så jeg må desværre afvise dit forslag i denne omgang
 
Jeg skal ikke udelukke, at det kan komme på tale senere, men altså ikke i denne omgang

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)