Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at fravælge kladde i funktionen "medtag kladdeposteringer"

0

Jeg ønsker muligheden  at sætte "et flueben" eller på anden måde definere, hvis man ønsker en kladde, som ikke skal tælle med, hvis man benytter funktionen "medtag kladdeposteringer". Det giver bl.a. problemer, hvis man vil have en stående kladde til periodiseringer eller  hvor man har en "bank" kladde, hvor udbetalinger ligger og venter på, at jeg siger de er betalt og skal bogføres. Sidstnævnte betyder at man i den daglige bogføringskladde ikke kan regne med den saldo, der står i banken øverst, fordi poster som endnu ikke er trukket (og bogført) og medregnes. 

i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

hej Vibeke

Tak for dit input.

Det giver god mening at stående kassekladder ikke skal medtages i en rapport, så jeg lader lige dit forslag ligge et par uger for at se om andre end dig har dette behov :)

Ang. banken er det helt korrekt at den saldo der vises øverst i kladden altid vil vise saldoen baseret på de posteringer  der ligger i kladden også de fremtidige.

Så du vil gerne kunne trække et kontokort med kladdeposteringer uden de poster som ligger i kladden som endnu ikke er betalt? Kunne dette ikke løses ved blot at trække et kontokort frem til dags dato? Eller har jeg misforstået? I så fald må du gerne uddybe, gerne med et eksempel.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Vibeke

Nu er der gået en god måneds tid og der er ikke kommet feedback fra andre brugere der lige som dig ønsker at trække rapporter uden stående kassekladder.

Derfor vil din ide ikke blive prioriteret i denne omgang. Du er altid velkommen til at dele dine ideer og inputs med os en anden gang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)