Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Større vindue ved søgning på vare.

0
Hej

I forbindelse med at jeg laver en faktura, kommer systemet op med et søgevindue med forslag til vare.

Det fungerer fint, med da jeg har mange vare som hedder det samme og det først er længere henne i teksten jeg kan se om det fx. er 5 liter eller 20 liter bliver det ofte en gætteleg med mindre man kan huske vare nr. og det kan være vanskeligt. Det er derfor lidt meget unødig frem og tilbage.

Mit ønske er et væsentligt større vindue hvor mere tekst bliver vist. Det kunne jeg forestille mig alle bruger kunne have glæde af.

I er velkommen til at kontakte mig på telefon 31507000 hvis min beskrivelse er uklar.  

Mvh

Michael
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Michael

Tak for dit indlæg

Vi har allerede under overvejelse, at man skal kunne søge på dele af et varenavn, som ikke nødvendigvis hænger sammen.

Jeg tænker om det evt. kunne løse dine udfordringer.

For eksempel har du en vare der hedder "Grøn maling 5 liter" og en der hedder "Grøn maling 20 liter", så kan du søge på "Grøn 5" og så få varen frem på denne måde, så du ikke behøver bladre igennem hele listen. Du kan læse mere i nedenstående link

https://forum.e-conomic.dk/30327/bedre-sogemulighed-i-varenavn?show=30451#c30451

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)