Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import til superkladde

0
Jeg har en stor mængde data, som jeg modtager hver dag. Posteringerne bogføres som debitorfakturaer.

Jeg vil indlæse til superkladden, men jeg får ikke alle kolonner med i superkladden til import.

Jeg mangler bl.a. kolonne til projektnummer og omkostningskonto. Hvordan kan jeg udvide antallet af kolonner, som jeg vil importere?

//Lars
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (610 points)

Hej Lars

Det er et meget relevant spørgsmål, du stiller. Umiddelbart lægger standardopsætningen i projektmodulet ikke op til, at der kan bogføres/indlæses projektnummer på manuelle salgsfakturaer. Hvis der er en nem løsning på det, vil jeg også gerne høre om muligheden.

Venlig hilsen
Lotte Schrøder Jeppesen
SCHRØDER ØKONOMI
www.schroder-okonomi.dk

2 Svar

Hej Lars

Tak for dit indlæg

Du har ret i, at man ikke kan importere projektnumre og omkostninger i Superkladden. Det gælder faktisk også den almindelige kassekladde under regnskabsfanen.

Jeg vil meget gerne lade dit indlæg stå åbent her i en måneds tid, for at se om det evt. er nogle andre kunders ønske også

Hilsen Susan Jensen
Bogføringshjælp af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Nu har indlægget stået åbent lidt over en måned og umiddelbart ser det ikke ud til, at der er andre kunder der har ønsker om at kunne importere filer med projektnumre.

Vi får rigtig mange gode forslag her på Forum og er nødt til at tage os af dem som kommer flest kunder tilgode. Derfor må jeg i denne omgang afvise dit forslag. Jeg skal dog ikke udelukke at det vil blive taget op på et senere tidspunkt

Hilsen Susan Jensen
Bogføringshjælp af 🔒 (38.5k points)