Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varesamling med almindeligt varenummer

+4
Hej,
Jeg har længe efterspurgt muligheden for at koble flere varer sammen under et varenummer da vi sælger varer som består af flere undernumre (varenumre).
Vi oplever ofte at vi laver fejl når vi opretter ordrer i economic som følge af den manglende funktion.
Problemet er tilsvarende stort ved ordrer i vores webshop som er integreret med economic da man ikke kan lave et samlet varenummer som dækker flere varenumre.

Jeg har før fået beskeden at der ikke er nok efterspørgsel i forum på en sådan funktion, men en simpel søgning på varesamlinger i forum viser der er mange som efterspørger noget lignende.

Varesamlinger er ikke løsningen da det er nødvendigt at man kan lave et varenummer som dækker samlingen af varer.

Alternativt kan i lave det til en mulighed at kunne give en eksisterende varesamling et rigtigt varenummer - det ville også kunne gøre det.

Jeg vil gerne at i undersøger muligheden og ser i forum at der er efterspørgsel.

Venlig hilsen
Steffen, K2 Komposit
i Forslag » Andet af (620 points)

3 Svar

hej Steffen

Tak for din feedback. Hvor mange forespørgsler på varesamlinger har du fundet? 8-10?
Jeg vil gerne undersøge det lidt nærmere, realiteten er blot at vi har mulighed for at udvikle ca.80 brugerforslag om året og derfor er vi nødt til at gå efter de forslag der  dækker flest brugeres behov.
Lad og se hvor mange brugere der kommer med feedback på dette indlæg og så skal jeg nok kigge nærmere på lignende indlæg på forum også :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Steffen

Med fare for at du føler vi ikke tager dine ideer alvorligt må jeg igen konkludere at der ikke er efterspørgsel nok til at prioritere dit ønske.

Dit forslag har ligget i 2 mdr og har kun fået en positiv tilkendegivelse, og selvom du har fundet nogle andre indlæg med samme ønske repræsenterer det stadig kun en meget lille del af vores samlede brugere.

Jeg håber på din forståelse for at vi må bruge vores ressourcer på de funktioner der kommer flest brugere til gavn.

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita,

Så er der en mere, som efterlyser det.
Jeg kan forstå på Steffen, at han har fundet flere der efterlyser sådan en funktion, nu er der en mere. (Det kunne være grund til, at jeg finder en anden, der har den funktion)
Endvidere, så er der måske en del, som efterlyser sådan en funktion, men ikke kommer med feedback?

Og hvis ressourcerne ikke tillader flere end omkring 80 efterspørgsler om året, stop så med sponsorater til cyckling. Så er der flere ressourcer til udvikling.

hej Richard

Det er da dejligt at du følger med i hvordan det går Vismas cykelhold og at holdet har gjort sig så bemærket at du kender til det, så er målet med sponsoreringen jo nået ;)

Det er dog ikke e-conomic der sponsorerer det cykelhold, e-conomic har sin egen økonomi, Visma er en koncern med mange virksomheder og herunder e-conomic :)

Jeg synes selv det er virkelig flot at vi udover alle de funktioner e-conomic  planlægger og udvikler - fx. Smart Inbox, e-fakturering, Smart Bank og flere andre innovative funktioner OGSÅ sætter ressourcer af til at lave funktioner baseret på vores brugeres ønsker. Og uanset om vi udvikler 50 eller 100 eller 200 af disse, så vil der altid være brugere, der ikke får lige præcis deres ønske opfyldt.

Jeg kan se  itn|vision har budt ind med en løsning, den synes jeg du skal kigge på :)

mvh Tabita

Hej igen,

Det skal nok passe, at E-conomic er en selvstændig del af Visma, men der skal, uanset hvad, penge til Visma. Og nej, jeg interesserer mig ikke for cyckling, synes bare det er irriterende, at der er så meget sport i tv. Men det er ikke det, det handler om. Det handler om E-conomic, og hvor tilfredse vi brugere er, eller utilfredse.
Men kan så forstå, at E-conomic ikke har planer om, at ændre noget i lager modulet. Og jeg har ikke planer om, at bruge ITN I Vision. Og jeg vil gerne forklare hvorfor.
Jeg bruger E-conomic, har tilkøbt enkelte moduler, heriblandt lager. I min verden, er det så dybt mærkeligt, at tilkøbe endnu et modul, for det samme. Var i billige, som Dinero eller Billy, så var det måske noget andet. Men det er i ikke. Jeg driver et lille enmandsfirma, betaler for E-conomic som et større forehavende. Rigtigt  meget af funktionaliteten som i lægger vægt på, for eksempel bankafstemning, kan jeg ikke bruge, da næsten (98%) af mine betalinger kommer via mobilepay. For et nævne en ting. Og så er der flere funktioner jeg ikke bruger, enten fordi jeg ikke har brug for dem, eller fordi jeg ikke kan finde ud af det (hvilket så ikke er jeres skyld)

Men, det er ikke første gang, jeg reagerer på noget, med hensyn til lagerfunktionen. Og man får en ide om, at man bliver stemplet som idiot. Det er ikke godt nok!
hej igen

Først vil jeg gerne undskylde hvis jeg har sagt noget der får dig til at føle dig stemlet som idiot, det har bestemt ikke været min hensigt.

Ang. de funktioner du ikke kan finde ud af så synes jeg du skal bede om hjælp i supporten til at drage nytte af dem, så du kan føle at du får lidt mere for pengene.

Vi arbejder faktisk på en masse forbedringer til Lagermodulet, jeg kan bare ikke på stående fod love at der bliver lavet præcis den funktion DU ønsker. Der er ikke et stort ønske generelt set - og ja der er kommet 3 stemmer på dette forslag på 1½ år men det er ikke meget når man tager udgangspunkt i hvor mange brugere e-conomic har generelt og af lagermodulet.

Det betyder ikke at vi synes dit forslag er dårligt, vi vælger bare at gå i en retning som vil gavne de fleste.

Jeg vil gerne vende ideen med projektlederen for Lager og høre hans input og så vende tilbage til dig.
Hejsa,

Steffen, du er ikke alene med dit spørgsmål, jeg efterlyser det samme!
Forslag af (170 points)
Hej.

Jeg kommer fra virksomheden itn|vision, og vi tilbyder et lagermodul, som kan det du efterspørger. Vi er derudover også app- og integrationspartner med e-conomic.

Du er velkommen til at kontakte os på mail: salg@itnvision.dk eller på tlf. 70 25 76 00, hvis du gerne vil vide mere.