Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Eksport af betalinger, tegn i identifikation

+13
Hej E-conomic

Når jeg eksportere en betaling i e-conomic, bliver der kun overført 20 tegn med i "beskeden"/identifikation.

Er der mulighed for at kunne få mere end 20 tegn her, eller alternativt sørge for e-conomic kommer op med en fejlmeddelse, så man ved teksten er for lang?

Håber i vil overveje forslaget.

God dag.

Mvh
Lau Skov
i Forslag » Andet af (480 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Lau og tak for dit forslag,

Som udgangspunkt er der sat en grænse, da de fleste banker tager et gebyr for at overføre betalinger med længere beskedsfelter. Som udgangspunkt ville det være muligt at øge antallet. Det kræver selvfølgelig vi laver det, men det er reelt forslag. Hvilken bank benytter du? Så kan jeg dykke ned i, hvilket format vi skal ændre i. 

Du skal være klar over at det kan betyde du vil blive opkrævet ekstra af banken, hvis du bruger en længere besked.

Ikke desto mindre, så vil jeg tage dit forslag med videre i den pujle, hvor vi har forslag til forbedringer liggende. Med jævne mellemrum afsætter vi to uger, hvor vi dedikeret dykker ned i brugerforslag og ser på, hvor meget vi kan nå at udvikle. Når vi kommer dertil, så vil dit forslag være en af dem vi overvejer. Det er ikke en garanti for, at det lige præcis er dit forslag vi arbejder med, men det er med i puljen.

Endnu engang tak for dit forslag og rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Benytter Sydbank.
Men kan man så ikke tilføje en boks, hvor man kan krydse af, at man tillader at teksten overstiger 20 tegn, og dermed eventuelt vil blive opkrævet et gebyr?

Tak for svaret. 

Jo, det ville man sagtens kunne. Vi har allerede denne mulighed på et andet format, så det er slet ikke utænkeligt, at det kunne være en løsning.

Dit forslag er som sagt i pulje over forslag vi ser hen mod næste gang vi dykker ned i brugerforbedringer. Ingen garantier, men det er med i overvejelserne smiley

Hej Lau

Det er nu muligt at få mere end 20 tegn med når du eksporterer betalinger. Det du skal gøre er at fjerne fluebenet i "brug kort advis i bankoverførsler"

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)