Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




smart inbox - EAN-delen

0
Hej,

Har lige været på kursus og undrer mig over at fakturanummer ikke automatisk skrives i meddelsesfeltet til banken, det er jo det man altid vil meddele

Har I praksis oplevet at samme faktura kommer over mere end 1 gang, det burde I kunne validere for så gengangere bliver sorteret fra

Selvom vi på leverandøren skriver "ingen betalingstype" så udfylder E-conomic alligevel betalingsoplysninger. Når vi på leverandøren skriver "ingen betalingstype", så er det fordi vi betaler ud fra månedligt kontoudtog, for at spare bankgebyrer, der er nemlig nogle banker der tager betaling pr betaling

Der kommer ingen fejl-besked når opret postering aktiveres og der ikke kan bogføres

Hilsen Susan
i Forslag » Andet af (2.1k points)

1 Svar

hej Susan

Dejligt at du deltog i Smart Inbox kurset og tak for alle dine gode observationer og spørgsmål.

Det er mening at der skal kunne indsættes en meddelelse til banken, for at det virker kræver det som udgangspunkt at du har udfyldt opsætningen i din kassekladde under Automatisk tekst - Automatisk tekst ved bankoverførsel. Det driller dog lidt i øjeblikket og jeg opretter en ticket på det i dag.

Ang. flere fakturaer der indlæses uden en advarsel om dubletter så er det korrekt at inboxen ikke validerer på dokumenter der ligger i inbox, men så snart de ligger i kladden så kommer advarslen frem. Så det du kan gøre er at trykke Opret Postering på dine bilag én af gangen, så vil du få en advarsel.

Det med "ingen betalingstype" er en større debat vi har her hos os, for som udgangspunkt aflæses den betalingstype som din leverandør beder om, da fakturaen er en "kontrakt" mellem dig og din leverandør. Så måske du kan overveje at bede din leverandør om at sende dig en faktura hvor der ikke fremgår en betalingsid. hvis din aftale med leverandøren er at du betaler samlet via kontoudtog.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med ingen fejlbesked når der ikke kan bogføres. Du er velkommen til at uddybe her, eller kontakte den alm. support for at få det afklaret :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)