forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Fejl ved billedvisning i webshop

0

I har en fejl i den måde billederne bliver vist ved forstørrelse i webshop (og ja, jeres eget webshopmodul).

Hvis man trykker på et af billederne og derved forstørre det, så burde man kunne bladre videre til det næste på pilene i siden af billedet – gør man det, så får man de samme billeder, men i fire forskellige størrelser, før man kommer videre til det næste – det er næppe hensigten.

Tjek eventuelt ved at klikke et billede på varen her: https://www.esee.dk/shop/product/sony-pxw-fx9---6k-full-frame-camcorder-1?tm=&sm=

spurgt 8 Okt i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,880 points)

1 Svar

Hej Helge,

Tak for dit input. :-)

Jeg bliver desværre nødt til igen at henvise dig til vores telefon support, så der kan oprettes en ticket (sag), omkring problemet, da dette nærmere er en fejl, og ikke en forbedring/ et forslag. :-)

På den måde kan teknikkerne se på problemet og få det løst hurtigere end forbedringer kan laves. Du vil derfra også blive kontaktet direkte på mail eller telefon når fejlen er løst.

Når det så er sagt, så vil jeg selv vise det til teknikken i morgen, så de er klar over fejlen og kan gå videre med den. Men det er altid rart at oprette en sag, så begge parter kan henvise til denne sag, når der er spørgsmål eller andet. :-)

Igen, tak for at du er så opmærksom og hjælper med at forbedre systemet på flere fronter. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 9 Okt Forslag af TobiasPinndal (4,120 points)
Hej Tobias,

Tak for svar, :-)

Grunden til jeg valgte at fejlmelde her er at hvis man ringer til telefonsupport, så skal man for det første sidde i telefonkø i uendeligt lang tid og svaret er næsten altid det samme "prøv en anden browser" og/eller "lav en video der viser problemet".

Jeg tænker at nu er i gjort opmærksom på problemet - og jeg formoder i er lige så interesserede i at jeres produkt fungere efter hensigten, som vi er som brugere...

Men, som sagt, tak for svar, :-)
Hej igen Helge,

Det vil jeg ikke modsige.

Er helt enig i, at man skal næsten altid igennem flere af disse standard fejltyper, før det går videre til teknikken, primært så de kan bruge tiden på oprigtige fejl, som vi kan gøre noget ved. :-)

evt. et råd kunne være beskrivende og visuel besked ligesom her, med et link eller en video der viser det (selv på vores browser). Også sende den til vores info mail, så behøver du i det mindste ikke vente eller teste alt muligt. :-)

Men jeg siger det videre, også håber jeg at vi kan løse det hurtigst muligt.

Mange tak igen, og god aften. :-)
overvejes× 124
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”