Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leveringsdato på linjeniveau på ordrebekræftelser

0

På samme vis som det er muligt at indtaste en leveringsdato på linjeniveau på bestillinger, kunne det være rart at have samme mulighed på ordrebekræftelser til kunderne.

Vi må pt. bruge tekstfeltet til at skrive os ud af, at der delleveres og på hvilke datoer, hvilket er meget tidskrævende, men samtidig et krav fra vores kunder, da de skal kunne videreformidle, hvornår de enkelte varer er til rådighed.

Mon ikke der er andre B2B virksomheder/brancher end os, der har samme behov?

i Forslag » Andet af (230 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Rigtig god ide du kommer med. Det giver god mening, at man kan angive en leveringsdato på salgsordrer, på samme måde som man kan på bestillinger

Jeg vil lige lade dit indlæg stå åbent her på Forum i ca. 14 dage for at se andre kunders kommentarer og ønsker vedrørende dette

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Iflg. den mail, jeg har fået fra jer, er dit svar: Dit indlæg på e-conomic forum er blevet besvaret af Susan Jensen: Hej igen Umiddelbart kan jeg se, at der ikke har været tilbagemelding fra andre kunder vedrørende dit forslag om at kunne køre omsætnings statistikken pr. varenummer, så jeg må desværre afvise dit forslag. Vi prøver at prioritere de forslag der vil komme flest kunder til gode, men det du evt. kan gøre er, at eksportere fakturaerne fra det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under Eksporter data og vælge download lister enkeltvis og klikke Send. I næste billede vælger du så faktura.csv, så kommer det til excel og her kan du se omsætningen pr. faktura. Håber du kan bruge ovennævnte løsning Rigtig god weekend til dig Dit indlæg var: Leveringsdato på linjeniveau på ordrebekræftelser

Det hænger jo på ingen måde sammen med det forslag, jeg er kommet med???

Jeg kan se, at Dorte har samme ønske: https://forum.e-conomic.dk/30616/leveringsdato-pa-linjeniveau-i-salgsmodul ;-)
Hej igen og du har fuldstændig ret.

Der er sket en beklagelig fejl og det undskylder jeg selvfølgelig mange gange. Der er som du selv siger, overhovedet ingen hoved og hale i det svar du har fået. Det skulle have været et svar til en anden kunde.

Umiddelbart kan jeg dog ikke se, at andre kunder har ønske om at kunne taste en leveringsdato på en salgsordre, men jeg lader lige dit indlæg stå yderligere et stykke tid, så vi kan se evt. reaktioner fra andre kunder