Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




e-mail

0
Hej.

I har lavet en ny "fane" under kunder med forskellige e-mail...super smart. Men jeg kunne godt tænke mig, at man også ville have mulighed for at indsætte en e-mail til kontoudtog, hvilket er et ønske fra en del af vores større kunder.

Det er selvfølgeligt muligt at sætte faktura e-mail (fra forsiden) om på den nye fane og sætte email til kontoudtog på forsiden, men da email til kontoudtog en en sekundær syntes jeg ikke jeg vil sætte den på "forsiden" af kunden. Det er også noget jeg skulle gøre manuelt da det ikke er muligt at eksportere/importere til den fane.
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej med dig.

Det er dejligt at høre at du er glad for den nye mulighed der er kommet med at specificere flere modtagere hos kunden og jeg kan glæde dig med at vi netop er ved at tilføje muligheden for også at definere en modtager til kontoudtog og rykkere, så det får du glæde af inden længe :)

Rigtig god tirsdag.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej igen

Jeg kan med glæde informere dig om, at det nu er muligt at angive forskellige e-mailadresser til rykkere og kundekontokort også

Vi har arbejdet videre på en af de forbedringer, vi lavede sidste gang vi dedikerede to uger til at lave forbedringer i e-conomic. Dengang fik du mulighed for at angive forskellige e-mailadresser per kunde til fakturaer, ordrer og tilbud. Nu har vi udvidet mulighederne, hvilket betyder, at du nu også kan angive forskellige e-mailadresser til rykkere og kundekontokort.

Rigtig god weekend til dig


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)