Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbudsnummer i emnefelt stemmer ikke med korrekt tilbudsnummer

0
Jeg har lige brugt det meste af en time på at chatte med Christoffer som prøvede at hjælpe mig alt hvad han kunne.

Jeg er ikke sikker på hvorfor det lige var at det ikke kunne ændres men det var noget med at "noget" var gået galt.

Når jeg sender tilbud fra economic skriver systemet jo helt automatisk tilbudsnummeret i emnefeltet.

Rigtig smart feature HVIS den altså skrev det rigtige tilbudsnummer.

Den er på et tidspunkt begyndt at skrive et andet nummer så når Fru Jensen svarer på min mail som oprindeligt indeholdt tilbuddet, hvor hun bare skriver ja tak til det fremsendte, er det nu blevet en større opgave at finde ud af hvilket af de 3 tilbud jeg har sendt hende som hun vil have lavet. For i emnefeltet står der et nummer som intet med virkeligheden har at gøre.

Jeg kunne ikke få at vide hvorfor, og jeg er egenlig også ret ligeglad HVORFOR det her er sket, men jeg vil have det fikset !

Det er jo fuldstændig ubrugeligt, og helt uden mening, at economic selv opfinder et tilbudsnummer. Og endnu mere ubrugeligt at man skal tigge om at få det lavet.

Jeg håber den slags problemer her får de rigtige mennesker til at tænke "det må vi gøre bedre" !
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

hej Martin

Det lyder da ikke alt for godt at e-conomic sender en mail der henviser til et helt forkert tilbudsnummer.

Hvis du vælger mig som admin på din aftale, så kigger jeg nærmere på det og indrapporterer det som en bug i vores system.

Du vælger mig ved at gå ind i Alle indstillinger - Administratorer - Søg efter 804373 - vælg og ok.

Det tilbudsnummer der fremgår af mailen skal selvfølgelig matche tilbudet i e-conomic, så lad os se om det ikke er noget der kan fixes.
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)