Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rabat, samt nemmere ordre håndtering

0
Kan det ikke lade sig gøre at få mulighed for at taste en rabat på alle vare linjer direkte i ordre/faktura UDEN at skulle åbner hver eneste linje, det er håbløst, hvis man har mange ordre, man skal rette rabatter på.

samtidig kunne det være en kæmpe hjælp, hvis man kunne bladre i ordrene, med en pil op og ned evt. så man ikke skal tilbage til ordre oversigten, hver gang, man skal til den næste ordre i oversigten.

samtidig kunne det være en stor hjælp, hvis i kan lave en knap inde på ordren, hvor vi kan trykke udskriv og få udskrevet ordren uden at skulle trykke på :rediger ordre ->vis ordre->udskriv->udskriv !

det er så mange klik for at udskrive ... og det er præcis det samme, når vi skal lave en følgeseddel.... det ager så lang tid at udskrive en sådan ... kig venligst på dette tak
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

hej Johnny

Tak for dit feedback.

Vi har under overvejelse om vi kan gøre det nemmere at tilføje rabat på samtlige varelinjer, så det er en funktion der er  på vej, jeg kan dog ikke sige præcis hvornår den bliver releaset.

Det er korrekt at man ikke kan hoppe fra ordre til ordre med piletasterne, jeg kan godt se det i nogle tilfælde kunne være praktisk, jeg har dog ikke hørt ønsket fra andre brugere, men jeg lader dit forslag ligge nogle uger så folk kan dele deres input omkring dette ønske.

Det vil være vanskeligt at lave en knap der printer direkte da det er din browser der styre printeren og ikke e-conomic, så den printer det der vises, derfor skal ordren/faktura/følgeseddel åbnes først, men hvis du ønsker færre klik, kan du på forsiden markere din ordre og trykke Vis Ordre og printe derfra :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

 

det ville da være fantastisk, hvis der endelig kommer mulighed for,  nemmere at taste forskellige rabats satser på de  enkelte linier, da vi bruger det hver dag og overvejer andet system end jeres på grund af dette